Jump to content

Svendsen eksos?

Recommended Posts

Guest 300TDT
Posted

Hei folkens!

Noen som har erfaring/priser på anlegg fra Svendsen Eksos til MB diesel?

Har fått et lite hull foran fremste potta, og da bakpotta også ser noe redusert ut vurderer jeg å få dem til å sveise sammen noen rør for meg istedet for å tømme lommeboka på et originalt anlegg...

Vurderer å prøve med kun en potte istedet for to som nå, litt mere gromlyd ved pådrag er ikke å forakte, men man må naturligvis ta hensyn til SWMBO og naboene... :wink:

Guest Brabus
Posted
Hei folkens!

Noen som har erfaring/priser på anlegg fra Svendsen Eksos til MB diesel?

Har fått et lite hull foran fremste potta' date=' og da bakpotta også ser noe redusert ut vurderer jeg å få dem til å sveise sammen noen rør for meg istedet for å tømme lommeboka på et originalt anlegg...

Vurderer å prøve med kun en potte istedet for to som nå, litt mere gromlyd ved pådrag er ikke å forakte, men man må naturligvis ta hensyn til SWMBO og naboene... :wink:[/quote']

Fikk Svensen eksos til å lage noen rør til min bil. De laget et rør for å fjerne katalysatoren. Så laget de et rør som fjernet den fremste potten. Er veldig fornøyd med de delene. Har fått gromlyd ved gasspådrag men bilen høres orginal ut når man ligger å kjører vanlig. Akkurat slikt et effektanlegg skal være etter min smak. Jeg bor jo langt oppe i nord så jeg plukket de orginale delene av min bil, sente dem til Svensen eksos og så laget de nye rør etter mål fra de gamle.