Jump to content

Stavanger: bukk booking

Guest bska

Recommended Posts

• Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Faktisk var det litt skummelt. Ja, jeg sjekka at pulverapparatet så greit ut......

Det rant såpass at bensinfordampinga la igjen en nokså stor isklump mellom røra iblandt alt rusta. Takk til Biltema for gode åpningstider og billig rekvisita.

Guest george__

jeg har planer om å bruke bukken søndag 20. mars... hvis ingen andre har satt av den dagen... ble lite mekkings sist søndag..

Skal noen ha bukken i helga? (4.' date=' 5., eller 6. mars)[/quote']

Det er førstemann til mølla, og sier du et tidspunkt som du skal ha den, er det du som har rett til den.

Denne booking - tråden er jo for å unngå at flere har tenkt å bruke bukken over lengre tid samtidig.

Korte bukk - besøk er det ikke nødvendig å skrive inn.

Guest Espen Bryne
Skal noen ha bukken i helga? (4.' date=' 5., eller 6. mars)[/quote']

Eg har tenkt meg opp i helgen, hvis ikkje veret blir alt for j***** :?

Og då kunne eg tenkt meg et kjapt løft på bukken. Pga. snøveret mandag fekk eg utsettelse te mandag så komme å vise røver'n, og dermed sjangs te å utbedre någen detaljer 8)

• 2 weeks later...

Yo!

Hvis alt går etter planen, og Autopartner ikke roter til bestilling igjen, tar eg bokken fra Onsdags kveld, 23/3 til lørdag eller Søndag!

Mangler kun boltene til kardangiopphenget så har eg alt, tror eg, til VM i kardangbytte og lapping av hydraulikkrør!

M.

Guest Charlotte

Er det noen som har planer om noen langtidsprosjekter fremover? Gøran reiser og henter den nye bilen i morgen, så vi trenger et sted å ha den til vi får solgt 2,3'en. Har i grunnen sprengt parkeringsplasskvoten her med to biler allerede...

• 2 weeks later...

Ingen antydning til vibrasjon! Sto som ett fjell! Bokken flytter seg betydelig mye mer ved arbeid under bilen.....

Den går som bare det, men det er greit å få den sjekket så den ikkje kjører seg fast på toppen f.eks! Litt vanskelig å få den ned hvis den stopper igjen i en mer ugunstig pososjone enn sist!

Har svart på mail til Thomas angående dette. Jeg skal prøve å legge turen innom på neste mandag, så kan vi ta en sjekk på bukken.