bska Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 I mangel på bedre bookingsystem....Hadde tenkt å hoppe litt bukk på ND søndag 13 Feb fra morningen til ca kl 13:00. Dersom det er vintervær er det stor sjangs for at jeg dropper. Konflikt med noen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Bukker du under ved litt snø eller... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 MortenBukken er ledig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Stikker oppom ND i kveld med Toyotaen. Det har rustet hull på en bensin slange slik at kjerra er rene cocktail bomba.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Trenge du hjelp med fyrstikkene? M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 bare ikke fyr opp inne i klubbhuset...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Faktisk var det litt skummelt. Ja, jeg sjekka at pulverapparatet så greit ut......Det rant såpass at bensinfordampinga la igjen en nokså stor isklump mellom røra iblandt alt rusta. Takk til Biltema for gode åpningstider og billig rekvisita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Har fått noe knirk i bakhjulsopphenget (sikkert etter rustfiksingen), og en knekk i forhjulsopphenget - håper derfor å få sjekket dette på bukken i kveld. Regner med å være i Noredalen rundt 1930 og en liten stund utover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Er det noe "møte" i dag ute i ND, eller droppes det til fordel for fredagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Er det noe "møte" i dag ute i ND' date=' eller droppes det til fordel for fredagen?[/quote'] Får vel ta en tur og komme med noen gode råd til Surf Blau tenker jeg... Skal vel synse litt rundt støymatter/isolasjon samt lysrør som og har ankommet Noredalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Eg komme kan ikke gå glipp av Sven Håkon i kjeledress..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Haha, godt å høre at folk stiller opp "for meg" Seriøst; hadde vært fint med litt kyndig assistanse ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Svein G. skulle ha bukken i ettermiddag/kveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 jeg har planer om å bruke bukken søndag 20. mars... hvis ingen andre har satt av den dagen... ble lite mekkings sist søndag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Charlotte Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Skal noen ha bukken i helga? (4., 5., eller 6. mars) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Skal noen ha bukken i helga? (4.' date=' 5., eller 6. mars)[/quote'] Det er førstemann til mølla, og sier du et tidspunkt som du skal ha den, er det du som har rett til den. Denne booking - tråden er jo for å unngå at flere har tenkt å bruke bukken over lengre tid samtidig. Korte bukk - besøk er det ikke nødvendig å skrive inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Bryne Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Skal noen ha bukken i helga? (4.' date=' 5., eller 6. mars)[/quote'] Eg har tenkt meg opp i helgen, hvis ikkje veret blir alt for j***** Og då kunne eg tenkt meg et kjapt løft på bukken. Pga. snøveret mandag fekk eg utsettelse te mandag så komme å vise røver'n, og dermed sjangs te å utbedre någen detaljer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Yo! Hvis alt går etter planen, og Autopartner ikke roter til bestilling igjen, tar eg bokken fra Onsdags kveld, 23/3 til lørdag eller Søndag! Mangler kun boltene til kardangiopphenget så har eg alt, tror eg, til VM i kardangbytte og lapping av hydraulikkrør! M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Charlotte Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 Er det noen som har planer om noen langtidsprosjekter fremover? Gøran reiser og henter den nye bilen i morgen, så vi trenger et sted å ha den til vi får solgt 2,3'en. Har i grunnen sprengt parkeringsplasskvoten her med to biler allerede... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted March 19, 2005 Share Posted March 19, 2005 Hadde jeg hatt plass & peng så kunne du parkert den flotte bilen hos meg. Send en pm til Thomas du... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Bukken må ha en liten justering før den brukes igjen. Forbudskilt henger og på bukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Trollet og bukken har vært i sloss kamp ja..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Ikke rart at horebukken slår seg vrang, når noen driver å kjører i 120 kmt oppå den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Ingen antydning til vibrasjon! Sto som ett fjell! Bokken flytter seg betydelig mye mer ved arbeid under bilen..... Den går som bare det, men det er greit å få den sjekket så den ikkje kjører seg fast på toppen f.eks! Litt vanskelig å få den ned hvis den stopper igjen i en mer ugunstig pososjone enn sist! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Har svart på mail til Thomas angående dette. Jeg skal prøve å legge turen innom på neste mandag, så kan vi ta en sjekk på bukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts