Fredrik B Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Noen som vet om det finnes justerbart senkesett til C124 E320? Lyst på muligheten til å velge hvor mye senk det er da jeg har lyst til å ha bilen brukanes til dagligdagse ting, samtidlig som jeg kan skamsenke den til treff osv. Noen som vet av forhandlere eller om dette i det heletatt er å anskaffe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Jeg har i hvertfall aldri sett det... Sats heller på et oppsett med fjærer og dempere som passer til alt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Noen som vet om det finnes justerbart senkesett til C124 E320? Lyst på muligheten til å velge hvor mye senk det er da jeg har lyst til å ha bilen brukanes til dagligdagse ting, samtidlig som jeg kan skamsenke den til treff osv. Noen som vet av forhandlere eller om dette i det heletatt er å anskaffe? Noe sånt du tenker på? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6529 Sikkert fryktelig vanskelig å få godkjent, men det er jo alltid mulig å høre med BT før du setter igang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 Noen som vet om det finnes justerbart senkesett til C124 E320? Lyst på muligheten til å velge hvor mye senk det er da jeg har lyst til å ha bilen brukanes til dagligdagse ting, samtidlig som jeg kan skamsenke den til treff osv. Noen som vet av forhandlere eller om dette i det heletatt er å anskaffe? Noe sånt du tenker på? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6529 Sikkert fryktelig vanskelig å få godkjent, men det er jo alltid mulig å høre med BT før du setter igang. Var ikke HEEELT det jeg hadde i tankene nei Tenker mer på slike coilovers ellerno ... Da blir det vell bare bilstein B8 dempere og 60/40 senk da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts