E_S Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Jeg har et sett AMG-felger. Lurer bare på hvilke modeller som hadde disse felgene som standard/ekstrautstyr. Hvilke bolter skal brukes her? To av felgene (bak) er 8.5x17 ET30, de to andre er 7.5x17 ET37. Originalfelger alt sammen. Og ja, kanten er helt j**** stygg, men det kan ordnes og vil bli ordnet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Andersen Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Må jo vera ein kjerring som har kjørt me de felga der he he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Må jo vera ein kjerring som har kjørt me de felga der he he Mest Sansylig kjærringa til Bjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 Det tror jeg nok.. Heldigvis er det egentlig veldig lite hakk i kanten, men fuktighet og korrosjon har gjort sitt under lakken på kanten. Satser på at det lar seg fikse på en vettug måte uten å måtte omlakkere hele felgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Var det ikke CLK som vanligvis hadde disse, eller er jeg helt på jordet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 SLK og A-klasse, tror CLK også hadde dem på listen ja.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted September 22, 2009 Author Share Posted September 22, 2009 Det er bra, er litt spent på hvordan disse tar seg ut på 124 når jeg får renovert kanten. Tror det kan bli bra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Tipper det ser noenlunde slik ut; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts