Jump to content

Meget sjelden W116

CHARLIE

Recommended Posts

Dumpet over denne 450 SEL´en fra Libanon på nettet. Var et sinnsykt rått interiør!! Har aldri sett makan. Var dette noe som ble produsert originalt, eller er det et ombyggningsfirma som har utført jobben i ettertid mon tro :-k :-k

DSC08957.JPG

DSC08960.JPG

DSC08961.JPG

DSC08962.JPG

DSC08966.JPG

DSC08971.JPG

DSC08972.JPG

DSC08977.JPG

DSC08978.JPG

DSC08982.JPG

DSC08990.JPG

DSC08991.JPG

Legg merke til soltaket som er flyttet slik at det er de i baksetet som nyter godt av det :D

Det er nok ikke fabrikkbygd, mangler litt på finishen til det. Setene har jeg sett før, og det var varetrekk med slike utforminger i salg for endel år siden.

Men la dere merke til at det var forskjellige chassisnummer på de to avbildede skiltene?

Den er vel bygd opp med 2 biler da, og brukt chassis fra den ene oig farge fra den andre eller noe slikt, kan jo hende det er en form for chassisbytte, ala de vi hadde her før, der biltilsynet slo inn chassisnummer fra en annen lignende bil på en nyimportert en.

Man ser jo tydelig at lakken flasser på den ene identifikasjonsplaten så dette er nok ettermontering ja.

Synes dette så temmelig jalla ut jeg Charlie, men nå er jeg ikke helt fan av limmo versjoner heller da..... fattigmanns pullman !

Virker som det har vært slosskamp baki den bilen når en studerer midtkonsollet baki der

Sjekk midtarmlene mellom førersetene  :shock:

Helt enig i at den så forferdelig sliten ut, men jeg syns fortsatt at interiøret var rått. Var gardiner også i den, men de hadde eieren tatt ut siden de begynte å rakne.

Er med på tanken om kappebil, men det var jo noe særnorsk fenomen for å unngå masse avgifter. Denne bilen er i Libanon. Dessuten så er jo karosseriet helt standard SEL. Men selvsagt kan du ha rett.

...la dere merke til at det var forskjellige chassisnummer på de to avbildede skiltene?

Nei, jeg gjorde faktisk ikke det. Hva kan grunnen for det være tror du??

Har du sjekket på din egen bil Charlie?

Min har heller ikke samme chassisnr. på de to skiltene. Etter hva jeg kan finne ut av litt lesing på W116.org ser det ut for at det er bare

den ene plata som viser chassisnr.(som skal stemme med det på torpedoveggen), mens den plata med optionkodene visstnok er et slags

produksjonsnr, som ikke er det samme som chassisnummeret.