T.Vårlid Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 noen banker på i venstresving, S123, dvs når jeg har endel rattutslag mot venstre og kjører så høres en forferdelig banke lyd, høres ut som den komme fre venstre side av bakakslingen???? hva i all hverden kan dette være??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Det kan være julageret ditt, men jeg holder en knapp på stikkakslingen din. Mest sannsynlig er det det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Løst hjul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Ikke vet jeg, bare det ikke er diffen. har tenkt litt på om det er noe løst i park.brems systemet men er ikke sikker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Sjekk om du har noe slakk i hjullageret. Trenger du kardang og stikkaksler har jeg det også. (Pakket de andre tingene ferdig akkurat nå! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 jeg satser på å få den på pukken ila mandag, blir fisketur i helgen . tenkte jeg skulle lufte problemet her slik at jeg slipper å skrue sundt hele greia baki der! det skal være nevnt at diffen "suser" litt, har den alltid gjort, kan det ha en sammenheng med det som skjer nå??? hadde håpet på og få bilen til salgs neste uke så dette må fikses, ellers er det vel ingen som tør å kjøpe den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 PUH: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Aha ja Disse får du i metall på ettermarkedet. Orginalt er dem i plast. Bilen henger litt nivåreguleringa på den ene siden nå da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Autotrio selger de som er i metall, men jeg lurer på om de egentlig er til /8 eller noe slikt? De passer i hvertfall, og gjør jobben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 jeg var innom på knoksen og kom ut med et pent brukt stag og 20 kr fattigere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts