Roger H. Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Fant disse idag, i jernskrapet vårt. Nå håper jeg inderlig at de er iorden, skal innom Dekkmann idag å få dem sjekket. Men disse kan vel være verdt ei restaurering? Fant faktisk alle 4... :P De er vel grisedyre..... Quote
Guest 1442 Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Ja, absolutt, disse er tidløse, passer også til bil med 14 mm. bolt, det er 10 hull til bolter (forskjellig boltsirkeldiameter). De produseres ikke lenger. Hadde disse i 10 år, passer 124, 210 og sist 211 bil Solgte nettopp bilen med disse på, riktignok bare 17" http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18636225 Quote
Roger H. Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Har fått dem sjekket, ingenting galt!! JIPPI Ok, da passer dem altså på 210, bra... 16", så ut til å være 5 bolthull i dem... Litt små plukk langs kantene men bare å gå igang med å pusse og lakkere... 8) Quote
Roger H. Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 Du har gjort et skup der :D Ja dette var gøy, vi holdt på å rydda etter stormen, og var opp i båsen for jernskrap for å hive av noe blekk fra varebilen og der lå de....... så kun 2 først men når 2 til dukka opp- ja da måtte jeg gni meg i øynene... :lol: Fortalte bruttern om min 'nær døden opplevelse'(som dette kan beskrives som!) og det var han som tok imot kunden igår, og kunden hadde sagt at han hadde fire felger som skulle kastes, hvem hadde trodd at de var av en slik sort?? Bruttern trodde det var stålfelger og sendte han opp til jernskrapet.... Lorinser er har alltid stått i høysete.... Nå får jeg se om jeg skal fixe dem selv eller om jeg hiver dem inn til et lakk verksted.... NESTEN JULAFTEN JO!! :P Quote
Arnt Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Fant du alt det andre skrotet også i bile eller? hehe Quote
Roger H. Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 Fant du alt det andre skrotet også i bile eller? hehe He-he, det var rundt på området og i gjerde til naboen... må rydde når man driver med avfall Hadde ikke tid til å tømme bilen, skulle tatt seg ut at en hjullaster hadde sveipa innom og gjorde kål på dem når jeg stod og tømte Fiat'n.... ØYY...!!!! Det var da svært til flaks da... Neste blir vel 7 rette i Lotto.... Hvilken dim er det på felgene da...? Ja, det var skikkelig flax.... Spøkte med en kompis om at det kanskje er dagen for å hive inn en lotto... Det var ikke 17 tommere på lager idag , så jeg tok dem i 16", men hva gjør nå dèt? Det er jo LORINSER.... :lol: :lol: :lol: :lol: Quote
FrodeS Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Ekstremt verdifulle er de vel ikke? Jeg mener jeg solgte noen sånne med ok dekk for 1500,- for noen år sida. Mulig det var 15". Uansett så har du nok fått bra felger til prisen Gi dem en runde sandblåsing og svart pulverlakk, så blir de skikkelig frekke Quote
Roger H. Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 Ekstremt verdifulle er de vel ikke? Jeg mener jeg solgte noen sånne med ok dekk for 1500,- for noen år sida. Mulig det var 15". Uansett så har du nok fått bra felger til prisen Gi dem en runde sandblåsing og svart pulverlakk, så blir de skikkelig frekke Huh.. trodde slikt var verdt ei formue jeg Vel, anyway... Jeg likte designet svært godt og disse skal gjøre seg bra på 210'n... Quote
Lorns Stavrum Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Liker du felgene er er vedien lite å henge seg opp i, puss å lakk, så har du fine felger til vogna det er lov å finne flere Quote
CHARLIE Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Gi dem en runde sandblåsing og svart pulverlakk, så blir de skikkelig frekke Vær så snill å lakke dem den fargen de skal være, Roger. Veldig fine felger dette. Ikke lett å få fatt i nå lenger. Verdien kan ikke alltid måles i kroner og øre.... Quote
Roger H. Posted September 11, 2009 Author Posted September 11, 2009 Gi dem en runde sandblåsing og svart pulverlakk, så blir de skikkelig frekke Vær så snill å lakke dem den fargen de skal være, Roger. Veldig fine felger dette. Ikke lett å få fatt i nå lenger. Verdien kan ikke alltid måles i kroner og øre.... Om de skulle ha blitt sorte, så måtte det ha blitt på en litt tøffere bil en familiebrakka mi...... Sølv blir nok fargen ja..... :P Quote
FrodeS Posted September 11, 2009 Posted September 11, 2009 Gi dem en runde sandblåsing og svart pulverlakk, så blir de skikkelig frekke Vær så snill å lakke dem den fargen de skal være, Roger. Veldig fine felger dette. Ikke lett å få fatt i nå lenger. Verdien kan ikke alltid måles i kroner og øre.... Om de skulle ha blitt sorte, så måtte det ha blitt på en litt tøffere bil en familiebrakka mi...... Sølv blir nok fargen ja..... :P tøft med noe man ikke ser på hvert gatehjørne, da. De felgene der ville nok jeg også beholdt sølvgrå, mens RS1-felgene jeg har på vinterhjula mine syns jeg egentlig ikke passer 124 så godt, og da var det like greit å finne på noe sprell Quote
Recommended Posts