repvik Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Foreldrene mine var nettopp ute og kjørte med lillejenta i den splitternye GLK'en, men de hadde litt problemer når de skulle feste bilsetet. Er det slik at den skal være mulig å fjerne denne "pølsa" nederst på seteryggen her, så man kommer til isofix-festene bedre? [smg id=176 width=750] Quote
Lars U. Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 ISOFIX bøylene skal vel felles ut (under denne pølsa) slik at de blir mer tilgjengelig når ISOFIX ikke er i bruk felles den inn igjen slik at ikke passasjeren som ikke sitter i barnesetet ikke får den i rompa. fikk dere problemer med å feste i ISOFIX eller var det bare vanskelig å få festet setet ? Quote
Sven Håkon Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Er ikke denne festet med borrelås nederst slik at den kan vippes opp for å komme til festene? Quote
repvik Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 Er ikke denne festet med borrelås nederst slik at den kan vippes opp for å komme til festene? Vet ikke. Det virka som den satt hardere enn som så, og jeg hadde ikke voldsomt lyst til å bruke makt i en bil som ikke har fått hvite skilter ennå Quote
repvik Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 ISOFIX bøylene skal vel felles ut (under denne pølsa) slik at de blir mer tilgjengelig når ISOFIX ikke er i bruk felles den inn igjen slik at ikke passasjeren som ikke sitter i barnesetet ikke får den i rompa. fikk dere problemer med å feste i ISOFIX eller var det bare vanskelig å få festet setet ? Hmmm... Fra det jeg så i manualen var det ikke noe vipping involvert. Men manualen var ikke akkurat det jeg ville kalt "detaljert". Vi hadde problemer med å få ISOFIX-festene på barnesetet til å nå langt nok inn, på grunn av denne pølsa som klemmer nedover. Quote
Recommended Posts