Alexander Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 http://www.acsn.no/grombil.htm Klubben har deltatt her i mange år, og jeg regner med at vi ikke skal være noe dårligere i år! Oslo Grombil / MC 2009 Norges største bil og mc-treff. Ekeberg Camping, Søndag 20 September. På grombil er alle bilmerker / Mc velkommen! Styling / Hjul / lakk / interiør / motorrom / osv. Grombil er stedet hvor Street cars, Nostalgi, Veteran, samt Dollarglis samles ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Snakket om dette i går, Da blei det spurt om det var noen som ville stille ut bilen sin. Pleier ikke dette å være åpent for alle da, vi har jo vært ganske mange biler hvert år. Er vel ingen vits å velge ut noen biler når det er plass til alle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Det er åpent for alle ja. Bare å møte opp Det er jo et biltreff tross alt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 dette kan bli kewlt bor rett nedi bakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hm..... :-k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Dette er faktisk helgen for alle som bor i nærheten av Oslo Dagen føre, går nemlig nordauropas største frimarked av stabelen på samme sted Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Andersen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hm..... :-k Litt langt å kjøre Charlie, men det går et fly,kom til oslo en tur, Ekeberg treffen er noe du burde tenke på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Andersen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hm..... :-k Litt langt å kjøre Charlie, men det går et fly,kom til oslo en tur, Ekeberg treffen er noe du burde tenke på. glem flyet, men ta med deg det nye Stjernegliset ditt. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Gjør deg klar Charlie, jeg tar perm til helga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 glem flyet, men ta med deg det nye Stjernegliset ditt. :D ¨ Satt akkurat å lurte på det.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Er det mange fra klubben vår som pleier å stille på dette treffet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 Er det mange fra klubben vår som pleier å stille på dette treffet?? Ja, har som regel vært godt oppmøte på dette. Kan se om jeg får lagt ut noen bilder av tidligere år etterpå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 Bilder fra Grombil 2006: http://gallery.me.com/iumentum#100301 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Prøver å få satt opp klubbteltet, banner og litt annet stæsj, så hvis det kommer folk nok fra oss klarer vi å få til noe skikkelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Før har vi møttes på Olavsgård og kjørt i samlet flokk derfra. Kanskje vi skal vurdere å gjøre det nå også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Høres ut som en god idè Aleksander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Jeg kan kjøre først :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Da snakker vi Olavsgård klokka 09.00 da? Det betyr at du må slutte av tidlig på lørdagskvelden Ronnie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Jeg kan kjøre først :lol: Med Bimmer?? :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Jeg tar med drill og Mercedesstjerne. Detta fikser vi glatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 alle kan komme ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Kan hende jeg kommer etter da Alexander... Vi får se.. Har vert der tidlig før jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Alle er velkommen Roar, og det hadde vært artig hvis vi kunne markert oss skikkelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Hvor mange blir vi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts