Espen W Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Det er vel ikke noe understatement, med1350 Nm og 750Hk. 0-100 på 4 sek er jo ikke så verst for en bil av denne størrelsen. Ser jo ganske kul ut også. http://mercedesbenzblogphotodb.files.wordpress.com/2009/09/the-all-new-brabus-sv12-r-18.jpg Quote
gunsen Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Fantastisk nyyyyyyyyyyyyyyyyydelig bil, noe å drømme om, tenk å cruise rundt i den, himmel og hav for en nytelse det må være Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Mye mulig jeg ikke har fulgt med, eller klart å modifisert meg angående dioder ala audi-style, men bilen ellers er grym, det er det ingen tvil om Quote
Torbjørn Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Mye mulig jeg ikke har fulgt med, eller klart å modifisert meg angående dioder ala audi-style, men bilen ellers er grym, det er det ingen tvil om Litt enig med deg der. Ser fortsatt litt "billig Torshov - styling" ut med disse diodelysene.... Quote
Recommended Posts