Guest Jørn-Flemming Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Det er gått to år siden sist, og som nevnt i en annen streng - den store gruppen er over 35 - men vi vet ikke hvor mye over. Derfor lager jeg denne for moro skyld og som en oppdatering! Får håpe ikke de over 80 nå føler seg diskriminert? Quote
Guest Jørn-Flemming Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Bokser denne opp igjen for å konkludere: 34 svar er ikke allverdens grunnlag, men det ser jo ut til at "vi" nå er yngre enn for to/tre år siden? Det er nok bare jeg som blir eldre og eldre og snart vipper over i en klar klar minoritet? Quote
Guest GammelGul Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Resultatet er vel omtrent som forventet. De som vanker på forumet har nok en lavere snittalder enn klubbens medlemmer sett under ett. Jeg lagde en liten oversikt mens jeg var medlemsansvarlig, og fant ut at snittalderen lå en del over 30. Mener å huske at eldste medlem var rundt 70 år. Quote
Guest Ronnie Westpold Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Resultatet er vel omtrent som forventet. De som vanker på forumet har nok en lavere snittalder enn klubbens medlemmer sett under ett. Jeg lagde en liten oversikt mens jeg var medlemsansvarlig' date=' og fant ut at snittalderen lå en del over 30. Mener å huske at eldste medlem var rundt 70 år. [/quote'] Veldig mange som tror at de som figurerer på forumet er medlemmer i klubben. Sånn er det desverre ikke. Veldig mange av de faste brukerne av forumet er IKKE medlemmer av klubben. Mange av disse er også litt yngre en snittet i klubben. Quote
Guest mb190freak Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 må ha den litt lavere da.heheer bare 16 jeg 17 i sep da Quote
Recommended Posts