Jump to content

Hvor gamle er vi egentlig?

Hvor gammel er du  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Jørn-Flemming
Posted

Det er gått to år siden sist, og som nevnt i en annen streng - den store gruppen er over 35 - men vi vet ikke hvor mye over. Derfor lager jeg denne for moro skyld og som en oppdatering! Får håpe ikke de over 80 nå føler seg diskriminert?

Guest Jørn-Flemming
Posted

Bokser denne opp igjen for å konkludere:

34 svar er ikke allverdens grunnlag, men det ser jo ut til at "vi" nå er yngre enn for to/tre år siden?

Det er nok bare jeg som blir eldre og eldre :( og snart vipper over i en klar klar minoritet? :wink:

Guest GammelGul
Posted

Resultatet er vel omtrent som forventet. De som vanker på forumet har nok en lavere snittalder enn klubbens medlemmer sett under ett. Jeg lagde en liten oversikt mens jeg var medlemsansvarlig, og fant ut at snittalderen lå en del over 30. Mener å huske at eldste medlem var rundt 70 år. :wink:

Guest Ronnie Westpold
Posted
Resultatet er vel omtrent som forventet. De som vanker på forumet har nok en lavere snittalder enn klubbens medlemmer sett under ett. Jeg lagde en liten oversikt mens jeg var medlemsansvarlig' date=' og fant ut at snittalderen lå en del over 30. Mener å huske at eldste medlem var rundt 70 år. :wink:[/quote']

Veldig mange som tror at de som figurerer på forumet er medlemmer i klubben. Sånn er det desverre ikke. Veldig mange av de faste brukerne av forumet er IKKE medlemmer av klubben. Mange av disse er også litt yngre en snittet i klubben.

Guest mb190freak
Posted

må ha den litt lavere da.

hehe

er bare 16 jeg :(

17 i sep da :D