Guest josera Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Hei Har noen spørsmål om MBE Er klubben også egnet for "voksne", eller er det stort sett en klubb med stort ungdomspreg ??? med voksne mener jeg 35+ MvhJørn Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Jeg vil tro at alderen 35+ er midt i blinken... Selv er jeg 35 + bittelitt, og trives godt i klubben.Ikke noe spesielt "ungdomspreg" over klubben, selv om vi så klart føler oss veldig unge aaaaalle sammen... Quote
Guest Jørn-Flemming Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Det ble tatt en poll om dette for en tid tilbake: http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=1080&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresultMen - den gir jo et litt dårlig bilde av fordelingen innen den største gruppen da? Quote
Guest josera Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Jeg vil tro at alderen 35+ er midt i blinken... Selv er jeg 35 + bittelitt' date=' og trives godt i klubben.Ikke noe spesielt "ungdomspreg" over klubben, selv om vi så klart føler oss veldig unge aaaaalle sammen... [/quote'] Flott, takk for svar.... får vel seriøst vurdere en innmelding Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 .... får vel seriøst vurdere en innmelding Gjør det, så får du først et kledelig hang-around stempel i panna, før du etter kun et par måneder avanserer til überfett ryggmerke og høytidelig dåp i øl. Quote
Guest josera Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 .... får vel seriøst vurdere en innmelding Gjør det' date=' så får du først et kledelig hang-around stempel i panna, før du etter kun et par måneder avanserer til überfett ryggmerke og høytidelig dåp i øl. [/quote'] Weissbier da? Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Hehe.. kommer litt an på smaken til styret det vel... Quote
Guest josera Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Hehe.. kommer litt an på smaken til styret det vel... Vel da var innmeldinsskjema sendt.... Får bare håpe at styret har god smak Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Ja velkommen til beste klubben ever... Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Vel da var innmeldinsskjema sendt.... Får bare håpe at styret har god smak Gratulerer og velkommen. Styret har god smak, så dåpen blir nok en velsignet seanse.Mulig du må vente til grillfesten på Gol til våren igjen da... Neida... det blir nok en sivilisert velkomst skal du se. Quote
Recommended Posts