Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallais, og velkommen i klubben folkens:)

Jeg har en litt vel stygg støtfanger framme på bilen min. Denne ønsker jeg å bytte før jeg evt får lakkert litt rundt om kring på bilen(litt rust skader osv).

Det jeg vil ha innspill på her er hva slags fanger burde jeg sette på igjen?

Har vært inne på tanken med Lorinser fanger(også bak), eller en ren orginal fanger.

Her er bilen ca sånn som den ser ut nå. Skadene er ikke særlig synlige fra denne vinkelen.

036.jpg

Posted

Bilen din har litt halvveis facelift, med nytt panser og lykter, mens støtfangeren sladrer om at den egentlig ikke er en 94-modell. Når du bytter, så vil jeg anbale at du får tak på en fanger med glatt fangerpølse, samt en glatt fangerpølse bak, og så lakkerer dem.

Når du først lakkerer noe, så vil jeg anbefale å lakkere den med samme fargen hele veien. Jeg ble i hvertfall VELDIG fornøyd med det på bilen min. Ta en titt på tråden om min bil under brukernes biler, så kan du se hvordan den var og er.

Det var nevnt her for en stund siden om noen sett med frontfanger, bakfanger og kanalskjørt i AMG-look som ikke kostet allverden. Jeg har prøvd å søke litt, men finner det ikke igjen. Jeg tror det var i en av biltrådene.

... og hvis du har lyst på komplett fanger med glatt pølse foran, så har jeg det :-) (bak også).

Posted

bsbildeler.no har vel i amglook?

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRMB124FBLOR&vg=918&vgpath=Varekategorier/499/950/9396/918

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRMB124RBLOR&vg=918&vgpath=Varekategorier/499/950/9396/918

sideskjørtene til dette kitet fant jeg ikke men har ligget på samme sted før...

Mener det var dette det var linket til i forbindelse med noe AMG lookalike i ThorEgil's tråd om 300'n...

Posted

bsbildeler.no har vel i amglook?

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRMB124FBLOR&vg=918&vgpath=Varekategorier/499/950/9396/918

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRMB124RBLOR&vg=918&vgpath=Varekategorier/499/950/9396/918

sideskjørtene til dette kitet fant jeg ikke men har ligget på samme sted før...

Mener det var dette det var linket til i forbindelse med noe AMG lookalike i ThorEgil's tråd om 300'n...

oh..... snikende kjøpemodus !! :D

Posted

tror jeg har sett de fangerene der før, men rett og slett glemt dem igjen..

Men det tilbudet jeg fikk da jeg nevnte Lorinser var dette på bildet under. Koster jo en fot og en arm..

300TDTURBON002.jpg

Tilbudet fra Lorinser står til litt uti november, så jeg får se hva jeg gjør..

Posted

Men det tilbudet jeg fikk da jeg nevnte Lorinser var dette på bildet under. Koster jo en fot og en arm..

Hvis du har en fot og en arm å avse, så kjør på :-)

Hva er egentlig dagsprisen for føtter og armer nå?

Posted

300TDTURBON002.jpg

pris på bakfangeren???? vil ha en sånn :lol:
Posted

Jeg ville da mene at 1550 euro er litt mye peng til støtfanger å være. Men når jeg forhørte meg hos BOS, Stavanger, så var det plutselig ikke så dyrt lenger.. (grunnen til å ta BOS i sammenlikning er at begge vil bli bestilt nye, derfor sammenligning av nypris)

300TDTURBON001.jpg

Sånn alt i alt er det jo egentlig ikke så dyrt. Det er jo tross alt med grøftelys og vindavviser på bakruta.