Jump to content

Ombygging av 7-seter 210

Recommended Posts

Posted

Hei,

Er det vanskelig å bygge om en 210 med 7 seter til 5 seter? Må den omregistreres?

Guest Bjørn Mohn
Posted

Hei iad, er vel bare å fjerne setene bak og skifte (lokkene) samt beltene, men tror nok omreg. er nødvendig (ække sikker)

Guest Lars Mazarino 240 T +
Posted

Eh er ikke det bare å klappe sammen seteraden i bagasjerommet da ?

Jeg har 5 seter men min er registrert som 7 seter.

Posted

Hei,

Poenget er at jeg vil ha den plassen som setene tar i bagasjerommet til bagasje. Setene tar jo den plassen selv om de er lagt sammen. Ser at det er endel 7 setere på markedet som kunne vært aktuelle, men hvis det er mye styr å bygge om får jeg lete etter en 5 seter.

Guest Lars Mazarino 240 T +
Posted

OK Kan si at på min 5 seter så er det kun flatt gulv der seteraden er på 7 seteren altså ingen luke i gulvet bortsett fra den som sitter helt nærmest støtfangeren.

Guest amorino
Posted

Kan vel ikke akkurat være det glupeste trekket i verden å gjøre det denne veien, da en 7-seter er dyrere enn en 5-seter! Hvorfor ikke kjøpe en 5-seter med en gang?

Men om du like fullt mener dette i fullt alvor; det er ingen regler den veien (fra flere til færre passasjerplasser), men du får heller ikke igjen noen avgift om du skulle være tullete nok til å omregistrere den fra 7 til 5 seter!