FrodeS Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Viser til post under nasjonale aktiviteter vdr. landstreff 2010. Skravle i vei!! Quote
HolgersEN Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Eg komme :D Må prøvepakke snart tror jeg Quote
gunsen Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Eg komme :D Må prøvepakke snart tror jeg Du har vel bytta et par biler innen den tid, spent på hvilke klasse du stiller i for neste år :D Quote
HolgersEN Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Eg komme :D Må prøvepakke snart tror jeg Du har vel bytta et par biler innen den tid, spent på hvilke klasse du stiller i for neste år :D Blir nok "Perlå" som dukker opp, W124`en altså Sier det, for den eier jeg garantert neste år. Så er alt annet jeg dukker opp med en bonus Quote
FrodeS Posted September 3, 2009 Author Posted September 3, 2009 Blir nok "Perlå" som dukker opp, W124`en altså Sier det, for den eier jeg garantert neste år. Så er alt annet jeg dukker opp med en bonus Hørte rykter om at du skulle kjøpe deg en A160 CDI og stille i "annet" - kategorien? Quote
HolgersEN Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Blir nok "Perlå" som dukker opp, W124`en altså Sier det, for den eier jeg garantert neste år. Så er alt annet jeg dukker opp med en bonus Hørte rykter om at du skulle kjøpe deg en A160 CDI og stille i "annet" - kategorien? Med min store kropp så ville en A160 CDI sett ut som et balerinasjørt rundt midjen min :lol: Quote
FrodeS Posted September 3, 2009 Author Posted September 3, 2009 Blir nok "Perlå" som dukker opp, W124`en altså Sier det, for den eier jeg garantert neste år. Så er alt annet jeg dukker opp med en bonus Hørte rykter om at du skulle kjøpe deg en A160 CDI og stille i "annet" - kategorien? Med min store kropp så ville en A160 CDI sett ut som et balerinasjørt rundt midjen min :lol: Jeg får noen bilder i hodet som jeg lurer på om det kanskje er best å drukne i noen kasser julebrus Quote
HolgersEN Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Blir nok "Perlå" som dukker opp, W124`en altså Sier det, for den eier jeg garantert neste år. Så er alt annet jeg dukker opp med en bonus Hørte rykter om at du skulle kjøpe deg en A160 CDI og stille i "annet" - kategorien? Med min store kropp så ville en A160 CDI sett ut som et balerinasjørt rundt midjen min :lol: Jeg får noen bilder i hodet som jeg lurer på om det kanskje er best å drukne i noen kasser julebrus Må prøve og få drukket opp fjorårets julebrus da, for har noe flasker igjen fra den kolleksjonen... Quote
Tor Olav Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 du stiller med Cowboy hatt igjen du Terje Quote
HolgersEN Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 du stiller med Cowboy hatt igjen du Terje Må kjøpe meg ny, da jeg ga den gamle til onkel ongen Har sikkert ny til meg i leketøysbutikken på Gol :D Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 ....Det er fortsatt noen måneder igjen Ja, det kan du jo si at det er. For å gjøre dere oppmerksomme, så har vi en vinter i møte Med masse dæilig slaps. Julebrusdiskusjonen får enda flere entusiaster til å smake på gode drikker, og pakkene skal åpnes den 24 Desember, før den første posten over sommerdekk dukker opp i slutten av Januar og Terje har planer om enda en hvit og nydlig bil. Charlie vil bruke vinteren på å lade opp til Gol med verdens dæiligste 116, xEn har en megaflott vogn å vise oss, Alexander vil hjelpe en rekke entusiaster med tekniske duppeditter, Jøran89 skal sette personlig rekord på julebrus, samt polere sin MB for ente gang, Olav vil komme til å ta noen flotte høstbilder av gammlegul, og Dani vil komme til å oppdatere oss med nyheter fra MB verden, mens FrodeS prøver å styre skuta så godt han kan. Vi har kort sakt, en flott tid i møte Quote
Vegard B Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 godt sagt syver må prøve å få til å være der hele helga neste gang,i år var jeg bare opp og ned på lørdagen. Quote
HolgersEN Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 ....Det er fortsatt noen måneder igjen Ja, det kan du jo si at det er. For å gjøre dere oppmerksomme, så har vi en vinter i møte Med masse dæilig slaps. Julebrusdiskusjonen får enda flere entusiaster til å smake på gode drikker, og pakkene skal åpnes den 24 Desember, før den første posten over sommerdekk dukker opp i slutten av Januar og Terje har planer om enda en hvit og nydlig bil. Charlie vil bruke vinteren på å lade opp til Gol med verdens dæiligste 116, xEn har en megaflott vogn å vise oss, Alexander vil hjelpe en rekke entusiaster med tekniske duppeditter, Jøran89 skal sette personlig rekord på julebrus, samt polere sin MB for ente gang, Olav vil komme til å ta noen flotte høstbilder av gammlegul, og Dani vil komme til å oppdatere oss med nyheter fra MB verden, mens FrodeS prøver å styre skuta så godt han kan. Vi har kort sakt, en flott tid i møte Halleluja og amen for den :prayer: Quote
Geir Kværner Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Begynner å vente veeeeldig på påmeldingsmulighet og programmet for Gol treffet ..... Quote
Fredrik B Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Jeg kan ikke komme Må i navnedag til onkelbarnet mitt... Jævlig surt. Kommer sterkt tilbake i `11 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Begynner å vente veeeeldig på påmeldingsmulighet og programmet for Gol treffet ..... Noe av programmet står i siste utgave av MB-Tidende Tittet på klokka i sommerbilen min i dag - Den står fortsatt på sommertid Quote
Geir Kværner Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 skal bli herlig med sol,sommer og Mercedes!!! bruker jo være knallvær på Gol!! Quote
Einar Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Store planer om å dukke opp Var meninga jeg skulle opp å se i fjor og, men blei ikke noe(ikke medlem da heller). Vi får lure med vårs noen flere å leie ei hytte Vegard. Quote
HolgersEN Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Bare få bytta forskjermer, på med 18" hjul og en god polering så er W124 og jeg lynklare til Landstreffet Quote
Fredrik B Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Jeg skal prøve å komme nedover til lørdagskveld/sen ettermiddag. Håper folket er i treffstemmning ennda da Quote
Geir Kværner Posted January 20, 2010 Posted January 20, 2010 Har igjen å få i baksete og få registrert om bilen....og må få på noe ny lakk pga uhell med lakkering noen dager før treffet i fjor...grrrr ....er iallefall de viktigste tingene jeg må få gjort før treffet i år ...regner med å komme torsdag eller fredag Quote
Thor-Egil Andersen Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Du har å innfinne deg på landstreffet Fredrik..... Campen blir ikke det samme uten dere... Quote
HolgersEN Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Jeg skal prøve å komme nedover til lørdagskveld/sen ettermiddag. Håper folket er i treffstemmning ennda da Det kan jeg love deg at vi er Allerede klar jeg Dumt du ikke er på utstillinga da Quote
Recommended Posts