Jump to content

Landstreff 2010

FrodeS

Recommended Posts

MB Entusiastklubb ønsker alle medlemmer og andre Mercedes-interesserte velkommen til klubbens landstreff 2010.

Sted : Pers resort Gol

Dato : 28. til 30. mai 2010

Mer informasjon vil komme etterhvert som program og slikt blir klart.

Det vil komme en FAQ, velkomstplakat, program, kontaktinformasjon og slikt etterhvert.

Det er fortsatt noen måneder igjen, men det er bare å begynne å glede seg.

OBS : Dette er IKKE en skravletråd! Den skal holdes kun til informasjon om treffet og saklige spørsmål. Alt annet blir slettet uten videre varsel. Det ligger en skravletråd under "på siden".

Edit:

(Nærmere bestemt her)

• 6 months later...

På tide å oppdatere denne.

landstreffplakat2010.jpg

Invitasjoner er sendt ut i de to siste MB Tidende.

Egen hjemmeside for treffet er opprettet og ligger her : http://landstreff.mbentusiastklubb.com

På treffets hjemmeside finner du bla. :

Påmelding

Generell informasjon

Spørsmål - En samling vanlige spørsmål og svar på disse. (hvis noen føler det er ting som burde vært besvart der, er det bare å sende meg en PM.

Link hit.

Bilder fra tidligere treff

osv.

Fornuftige spørsmål kan gjerne stilles i denne tråden. "Skravling" henvises til skravletråden, og kan bli slettet uten videre.

• 5 weeks later...

Vi oppfordrer alle til å melde seg på i god tid, så vi kan gjøre mest mulig klart i forveien. Det medfører en god del ekstrajobb med de som ikke har meldt seg på på forhånd, og det ser ut til at det blir litt færre styrerepresentanter på landstreffet i år enn vi helst skulle vært.

• 2 weeks later...

Da har giro gått ut til alle som er påmeldt.

Har du ikke mottatt noen giro så er du nå heller ikke påmeldt og bør gjøre dette snart  :-)

Hvis ikke blir dette ett minitreff med 40 biler og 64 personer i stort og smått....  :-D

Det er MAANGE jeg mer eller mindre er SIKKER på att kommer mens som ikke har sagt ifra...

gjelder en bunke fra Oslo bl.a...  R, J, I, BM, H, S, K, K ... det er førstebokstaven i navnene til noen av dem  :-)

Gjør oppmerksom på at plassen foran hovedinngangen i år er forbeholdt klubbens eget telt og samarbeidspartnere.

Ber om at dette respekteres, og at ikke folk parkerer bilene sine der midt på natten.

Vi har forresten også fått bekreftet at gutta fra Scandic Shine kommer nedover. De kommer allerede torsdag, og håper å kunne kjøre litt demo og annet morro i løpet av utstillingen lørdag.

Er det noen som trenger å kjøpe inn litt godsaker, så blir det mulighet for det.

Ønsker du noe spesielt, så send gjerne en e-post til Kjetil Falstad på post@scandicshine.no , så de er forberedt!

• 3 weeks later...

Jeg har sendt inn påmeldingsskjema for ca ei uke siden, ikke fått noe svar verken på mail eller post hittil, bare å vente, eller ta det der oppe.

Kun meldt meg på for utstilling(Som om jeg har noe å stille ut).

Jeg har sendt inn påmeldingsskjema for ca ei uke siden, ikke fått noe svar verken på mail eller post hittil, bare å vente, eller ta det der oppe.

Kun meldt meg på for utstilling(Som om jeg har noe å stille ut).

Det har kommet, men medlemsansvarlig har mye å gjøre for tida. Tipper du får svar ganske snart. Uansett så er det bare å komme. Det som ikke er ordnet på forhånd ordner vi der oppe.

Været er litt usikkert, så i tilfelle det blir regn, flytter vi fredagens grilling over elven og inn i middelalderparken. Der er det mulig å sitte under tak.

Husk å ta med varme klær, det kan bli litt kaldt utover kvelden.

Vi er nå 150stk i stort og smått som har meldt i fra så langt.

Det kommer også noen fra S klasse klubben oppover Lørdag morgen...

Av de 150 stk som har meldt seg på har jeg ikke sendt giro til de som kun deltar på ustilling eller ikke er medlem av klubben.

Disse er det vel ca 10 stk av, og av de resterende 140 er det kun 94stk det er betalt for....

Syntes dette er tregt ....

Nå har jeg pakket alle som har betalt så langt nemlig, så konvolutter med alt av papirer og middagskort ligger klare..

Skal høre om de kan ha dette i resepsjonen så man bare kan gå ditt og si sitt medlemsnummer og navn så får man "pakken" sin. Dette gjelder da selvsagt kun de som har betalt og slikt så langt....

Resten må nok vente til noen sitter og "tar" imot....

Vi har forresten også fått bekreftet at gutta fra Scandic Shine kommer nedover. De kommer allerede torsdag, og håper å kunne kjøre litt demo og annet morro i løpet av utstillingen lørdag.

Er det noen som trenger å kjøpe inn litt godsaker, så blir det mulighet for det.

Ønsker du noe spesielt, så send gjerne en e-post til Kjetil Falstad på post@scandicshine.no , så de er forberedt!

Jeg ringte de for å bestille noen greier nå og fikk beskjed om at de måtte droppe turen til Gol...  :(

Jeg ringte de for å bestille noen greier nå og fikk beskjed om at de måtte droppe turen til Gol...  :(

Jeg fikk beskjed i går at de -kanskje- måtte droppe turen, og jeg skulle få nærmere beskjed. Da betyr nok det at de ikke kommer.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...