Aussie Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Lurer på hvor lang tid de har brukt på dette http://www.sol.no/klipps/video/mobile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Drit kult da :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomB Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 hvis ikke det drar damer så vet ikke jeg!! =D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Inspirert av denne tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 hvis ikke det drar damer så vet ikke jeg!! =D Skeptisk... Jeg har mer trua på at det skremmer dem unna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Hva er vitsen????? Rydde hele huset før du for dratt på jobb om morran.... Takke meg heller til en alarm på soverommet + mob og en alarm i 1.etg. JA jeg har problemer for og stå opp mandag til fredag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts