Jump to content

liv i innlandt?

Rolf Åge

Recommended Posts

• 3 weeks later...

hadde det gått ann å satt opp en "terminliste" for de 5 neste treff?

att for eks neste gang blir Lillehammer så Gjøvik så Hamar så Elverum ( så så)

Er jo ikke sikkert att de fra Nord vil dra helt til sør og omvendt hver gang.

Men dette gir kansje muligheten til fler å treffes?

Også ha ett "halvårsmøte" bestemt i litt god tid som alle kan komme på :D

bare noen forslag altså :D  for min del er det greit å komme ut å skravle litt, er ikke så flink til å sette meg ned med tid til tastaturet gitt...

Jeg syns egentlig det er rart at ikke flere fra innlandsregionen er villige til å være med og lage et miljø rundt dette. Det har vært gjort mange forsøk på å få til noe nå, men oppmøtet har jo ikke vært "dårlig", det har stort sett vært totalt fraværende.

Synd, man skulle jo tro det var nok av folk.

Med treff en gang hver mnd, blir det kanskje litt drøyt å planlegge 5 treff fremover. ?

• 3 months later...

For å dra opp igjen en gammel tråd:

Det jeg tror er litt av problemet er at i innlandet er befolkningen på en måte tett, på en annen måte spredt. Når man har området Hamar/Elverum/Gjøvik/Lillehammer er det snakk om såpass avstand at det kan bli problematisk med oppmøte. Det er enklere der det er konsentrert rundt større byer (Oslo/Stavanger/Bergen/Trondheim) enn der området består av bare en haug små/halvstore byer.. Har tidligere være semi-aktiv i VW-Audi Club, og det er forsåvidt akkurat samme problem der. Oppmøtet er dårlig og består bare av en håndfull folk med mindre det er noe spesielt som skjer, og når ildsjelene etterhvert slukner litt, dør aktiviteten ut.

• 3 months later...

Hei folkens! Hvordan skal vi blåse liv i avd. innlandet igjen. Er det en ide å ta noe samlinger evt. crusinger i noen tettsteder/byer, det er mange som kjører Mercedeser, av den yngre garde, for å få opp antall medlemer. Kan det være bedre med mulighet for sammenkomster hver uke i f.eks. Hamar, Gjøvik og Lillehammer og en felles sammenkomst hver 4. eller 6. uke i Moelv eller Biri

Mvh. Helge

Her er det bare å stå på, folkens! Sigurd Biørn er leder i innlandet, men har mye å gjøre med skole og jobb. Rolf Åge har flyttet til vestlandet, så han er det ikke så mye hjelp i.

Hvis noen vil ta litt ansvar og hjelpe til å dra ting rundt, skal selvsagt vi i styret hjelpe til som best vi kan.

Alle lokallagene har tilbud om å få dekket "pizzakveld" 2 ganger i året, det gjelder selvsagt også innlandet.

Mener det var rundt om 70 i fjor.. Sigurd Biørn har oversikten :)

Send en mail til medlemsansvarlig@mbentusiastklubb.com , så tar han ut en oversikt. Fint hvis det spesifiseres postnummer fra og til for aktuelt område.

Innlandet har ligget brakk veldig lenge nå. Jeg har desverre alt for mye å gjøre pga studie og jobb, har derfor ikke organisert noe som jeg selv ikke kan møte på :(. Er veldig fint hvis noen har lyst til å stelle i stand noe treff/sammenkomst, bare send meg en mail/pm så skal dere få epost adresser osv.

Har desverre ikke noe oppdatert medlemsliste for øyeblikket men i den siste lista så er det 51 personer som sogner til innlandet. Lillehammer 15 stk, gjøvik 9, hamar 19, Gudbrandsdalen 8 og noen i østerdalen og valdres.

Jeg kan sikkert virke frekk nå, men det får gå..

Vi har i lenger tid prøvd å få liv i lokalag innlandet, vi har vert 2-3 stk som møter opp..

Et par eksempel:

Vi var med på losnabana i fjor vinter, det ble annonsert her på forumet i en tid. Kun 1 person fra klubben møtte opp der.

Arrangerte sommer avsluttning for innlandet i fjor, der var vi 2 medlemmer som møtte.

Selfølgeli var det noen som møtte opp av og til..

Forstår at ikkje alle har tid alltid, men av og til..

Jeg gav derfor opp lokalag innlandet i fjor.

Jeg håper at jeg ikkje har støtt noen nå, og ønsker dere lykke til videre.