Jump to content

Dugnad.! Montering av subframen til Terje

Frode

Recommended Posts

Som de fleste fikk med seg så fikk Terje litt kluss med en rusten subframe på gullet sitt, en 260E W124 når vi var på Våler.

Etter kjempeinnsats på Våler så fikk en sveist innfestningen nok til at vi kom oss hjem, men Terje var klar over at dette bare var en midlertidig løsning.

Nå er det slik at det ikke er lenge til den "nye" subframen til Terje er klar for montering.! :P

Men det går nok et par uker til før alt er klart..... :P

Tenkte på å invitere til en økt lørdag den 3 oktober, Terje har lovet at han stiller med grillmat, brus og evt noe attåt.

Oppmøte kl 0900, jeg ordner kaffi.... :lol:

Håper så mange som mulig kan delta så får vi dette unnagjort, og gullet til røyså er da klart igjen for et langt og godt liv på Våler også neste år..... 8)

Si ifra her i denne tråden, om dere stiller slik at Terje kan få gjort opp et ca antall som skal ha noe kvess på grillen...... 8)

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Setter UTROLI stor pris på at dere vil hjelpe til med og få "Perlå" hel igjen... :D

Jeg fikser selvsagt proviant og hvis dere vil ha noe annet så gir dere beskjed :D Skal kjøpe inn noe snæx så en har noe kvess og gnage på mens bilen er under gjennoppbygning :D

Kjekt og ha gode venner som vil hjelpe når noe skjer, det så jeg på Våler også.! Fikk låne sveise apparat, fikk sveise hjelp++++ TUSEN TAKK nok en gang for den gode hjelpa jeg fikk oppe på Våler :prayer: :prayer: :prayer:

Siden førstkommende mandag går vekk i spising og godt selskap på den lokale pizzaen så har vi satt av mandag 14 Sept til fortsettelse av demonteringen som vi holder på med på 320TE`en.

Denne kvelden vil gå med på å få ut motor og drivlinje, samt å få ned subframen som Terje skal ha..... :P Satser på litt hjelp fra gjengen til dette arbeidet, så ikke kom i dressen.... 8)

Siden førstkommende mandag går vekk i spising og godt selskap på den lokale pizzaen så har vi satt av mandag 14 Sept til fortsettelse av demonteringen som vi holder på med på 320TE`en.

Denne kvelden vil gå med på å få ut motor og drivlinje, samt å få ned subframen som Terje skal ha..... :P Satser på litt hjelp fra gjengen til dette arbeidet, så ikke kom i dressen.... 8)

Jeg kommer i grilldress hvis da går??? :lol:

Jeg kommer i grilldress hvis da går??? :lol:

Gleder meg til det synet  :D :D :D

• 2 weeks later...

Husk dugnad i kveld kl 1900.!!.. :P

Kommer det rapport med bilder av Terje i grilldress??

Utrolig kult hvordan dere står på for hverandre!

Jeg stilte i grilldress og lilla/blått hår :lol: :lol: :lol:

Frode har bilder anntrekket, da onkel Bernt tok et bilde av meg med hans kamera 8)

Da er planen slik, vi starter "tidlig", dvs ca kl 1000 lørdag "morgen", og avslutter på ettermiddagen ca i 5 tia, og hvis det gjenstår noe da så tar vi det på førstkommende mandagstreff.

Håper på flere deltagere her..!!... :lol:

Går det greit for deg Terje.? :lol: