kjetil Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 fikk endelig montert 124/210 fangeren på biln den har ligget i 2-3 mnd. i kjelleren nå er det lakkering som gjenstår... er bare sprayet med sprayboks foreløpig.. noen som har synspunkter om farge 199 helt ned eller beholde den orginal med lysere grå på sacco/fangere. er litt usikker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Farge 199 hele veien ned blir fint det. Å lage bilen ensfarget er en ålreit måte å få en 124 til å se litt mer moderne ut, hvis det er det du er ute etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Er helt enig med Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetil Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 blir vel det enkleste siden jeg skal lakke om fronten på den. skulle gjort noe med bakenden på biln. noen forslag??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetil Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Har du no bilde fra siden? har ikke fått tatt annet enn den ene med mobiln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 blir vel det enkleste siden jeg skal lakke om fronten på den. skulle gjort noe med bakenden på biln. noen forslag??? Hva med AMG sideskjørt og bakfanger Digger 124bil med 210 look fanger. Flere bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetil Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 blir vel det enkleste siden jeg skal lakke om fronten på den. skulle gjort noe med bakenden på biln. noen forslag??? Hva med AMG sideskjørt og bakfanger Digger 124bil med 210 look fanger. Flere bilder? syns jeg ser tusenlappene flagrer når jeg ser de tre bokstavene er mørkt nå så det går trolig dårlig å ta bilder nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Hadde det vært mulig å bruke/tilpasse 210 kanalskjørt og bakfanger? Det vil jo gi en viss stil rundt hele? Er noen her i klubben som gjorde dette på en grå S124 for en liten tid siden, så det kan jo ikke være helt umulig. Sikkert billigere enn de tre dyre bokstavene også det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetil Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 sikkert ikke dumt kanskje noen som har bilde av den s124en??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 sikkert ikke dumt kanskje noen som har bilde av den s124en??? Skal ligge en tråd hvor det dukker opp bilder av denne bilen på forumet. Skal se om jeg finner den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Farge 199 hele veien ned blir fint det. Å lage bilen ensfarget er en ålreit måte å få en 124 til å se litt mer moderne ut, hvis det er det du er ute etter. Støtter den Jeg syns bilen min ser håpløst gammel ut når jeg ser på bilder fra før den ble lakkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard B Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 var jeg å en kompis som bygde den grå s124 med 210 look,her er noen bilder hvertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 den var helt rå 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetil Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 brukt underdelen fra 210 til bakfangeren?? tenkte selv på å dele orginalfangeren og skjøte på den noen cm. slik at eksosrøret blir litt innfelt i fangeren. jukseenderør kanskje 2 rør blir vel litt volsomt på en 220 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard B Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 ja 210 underdel på bakfangeren,210kanal skjørt,var grom lyd i den her,men er jo 300diesel24v,men blir kansje litt overdrive på en 220 :Dmen jukse rør er like fint det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chriss Benz Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Den ble dritrå! Hvor lav er den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard B Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 husker ikke men,fikk vel akkurat en 1 lighter på høykant under Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Her er ett annet w124 300E eksempel med 210 fanger. Bildene er noen år gamle, men mener å huske eieren synes fangeren ble noe dypere enn planlagt. 9" felg foran er passe frekt på disse bilene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest markus Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 du Vegard B kan du få han kompisn din t å sende mæ en mail, å førtælle kor han har fådd alt tak i fangeran og sideskjørtan?? adressen er Tullungen@yahoo.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjetil Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 du Vegard B kan du få han kompisn din t å sende mæ en mail, å førtælle kor han har fådd alt tak i fangeran og sideskjørtan?? adressen er Tullungen@yahoo.com 210 fangere og skjørt kan muligens kjøpes hos de fleste som selger mercedesdeler vill jeg tro framfangeren måtte kappes og tilpasses til 124 fangeren,vil tro det samme gjelder for skjørt og bakfanger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Einar Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Bare å skru av på en parkeringsplass det hehe... Han fikk kjøpt det brukt av en som hadde demontert en rustholk/vrak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stiansmeland Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Heeey. noen som vet hvor jeg kan få en sånn "210" fanger til 124?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Einar Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Lage sjøl, eller by første du møter med en en Stor bunke med penger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts