Jump to content

Se på bil?

Fredrik B

Recommended Posts

Heihei godtfolk i Bergen og omegn.

Noen som har anledning til å se på en bil for meg? Har ett par aktuelle rundtom i Norges land, men ikke mulighet til å reise Norge rundt midt i hussalg osv.

Den aktuelle bilen er en E280, er litt skeptisk da bilen har ligget på finn.no en god stund. Men er alikevell intresert i å se på den.

Link:

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=914247;Modified=1247935087

Den står til Harbhajan Singh i Godvik

(PS: Friele ruler) :P

5189538_520x0.jpg

Da fikk jeg svar på mail fra kjøper, høres lovende ut:

"Bilen har vært tectylert, så understellsrust skal det ikke være noe av. Utseendemessig var det rust på ene skjermen, men skjermen har blitt omlakkert, samtidig som hele bodykitet ble lakkert. Dette ble gjort for 1 1/2 uke siden. Uten om noen små flekker på nedsiden av bagasjelokket, er det ikke stort mer rust. I min eie har bilen bare kjørt 4 000 km på to år, så jeg har ikke merket noen tegn til slakke foringer. Som annonsen sier, har jeg byttet ut alt av fjærer og dempere, så det skal ikke være noe problem. Bilen har jeg ikke hatt noen problemer med siden jeg kjøpte den fra forrige eier. Det som ble gjort med overhalingen, har jeg ikke så mye informasjon om. Bilen går rent, og er ingen ulyder fra motoren eller understellet generelt."