Rudi Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Legger denne inn bare som en link, er poleringsjobb på en 1991 190E som eies av en kamerat av meg. 7-8timers jobb, og bilen er ikke til å kjenne igjen Dette er vel egentlig en av de beste 190 jeg vet om, ikke vinterkjørt før siste 3år, to eiere siden den var ny, eneste rust jeg fant var en liten boble under det ene dørhåndtaket. km. stand husker jeg ikke men er godt under 200k og det er garantert iallefall. Meget tight og fin å kjøre. http://www.detailersclub.no/forum/topic/3874-1991-mercedes-190e-by-rudilgr/ Quote
Rudi Posted August 30, 2009 Author Posted August 30, 2009 Hmmmm.... må visst være medlem for å få opp disse sidene nå så da får jeg gjøre jobben med å lage tråden her inne og Fikk besøk av en kompis i dag, og var plutselig igang med shine av bilen hans. Det er en 1991 modell Mercedes 190E som egentlig er sinnsykt fin, men har blitt misligholdt mtp vask og stell de siste tre år... Bilen ble først avfettet med Grime Reaper 1:5 Deretter Prick Bort Bilberry 1:5 på felgene. Skummet med Chemical Guys Wash and Gloss og SS Snow Foam, deretter håndvasket med CG CWG Meg #82 ble brukt på venstre siden, med en blå finishin pad fra Scandic Shine, men høyre var verre i tilstand så der ble det brukt 3M Gul, Extra fin rubbing med tilhørende gul pad. Optimum tire gel på dekkene Voksen som ble brukt til slutt er CG Petes #53 Utgangspunktet: Skum er moro 50/50: Før: Etter: Quote
Alexander Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 Som jeg skrev på DCN, flott bil og bra gjennomført jobb! Quote
ØHN Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 Total forvandling av en i utgangspunktet fin bil. Nå ser den spesielt strøken ut. Godt jobbet! Quote
Einar Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Bilen så jo Gråsvart ut først, og etterpå, syns det at det er 199 blåsvart. Bra gjort. Quote
Recommended Posts