Robert Andersen Posted August 29, 2009 Author Posted August 29, 2009 Det er tydlig at vi lever i en verden der vi har noen mennesker som er "rovdyr" å det ville vert en befrielse å bli kvitt disse en gang for alle, de er ikke noe å ta vare på. Freding av disse kan ikke aksepteres. Putte dem i bur er jo bare å forlenge problemet. Quote
Robert Andersen Posted August 29, 2009 Author Posted August 29, 2009 Fy faen at noen kan gjøre slikt :x uff det er helt forferdelig at sånt skjer i våre dager. Quote
HolgersEN Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Fy faen at noen kan gjøre slikt :x uff det er helt forferdelig at sånt skjer i våre dager. Jeg klarer bare ikke og sjønne at noen klarer og gjøre noe sånt...Er ikke i min villeste fantasi en gang at det overhodet er muli.! Har en jeg er onkel til som snart blir 3 år. Jeg forguder han og vil KUN det beste for han hele tiden og er artigt og ha han med på biltur da han liker det Når jeg ser slikt som det og hører om slikt så blir jeg helt satt ut da det er umuli og kunne være så jævli i min verden.! De skulle ha fått en omgang juling før de ble satt bak lås og slå...!!! :x Quote
Robert Andersen Posted August 29, 2009 Author Posted August 29, 2009 Det er for meg ganske bittert å sitte å tenke på,skulle tatt på meg 21 år for å ta den dritten ut av verden. Quote
FrodeS Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Huff, dette er bare til å bli trist av. At jeg selv har en sønn, og at han er i ferd med å bli storebror gjør det nok ikke noe bedre. Tenk å komme hjem fra krigen til din egen datters begravelse... Om ikke annet er det i hvertfall bra at de har fått en viss straff. Når man ser sånt, så er det vanskelig å ikke være enig i at slike folk ikke har noe på jordas overflate å gjøre. Quote
gunsen Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan mennesker kan gjøre noe sånt, jeg blir bare så oppgitt og trist. Er utenom min forstand at mennesker kan oppføre seg mot uskyldige glade barn på den måten, er imot dødstraff,men dei kan ikke få straff som svir nok , begge kommer nederst på rangstigen i fengselet og jeg håper virkelig dem får som fortjent Quote
Stian Ringberg Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Dette er til å bli utrolig trist av.. Og hvorfor var det ingen som virkelig grep inn før det var for sent? Quote
gunsen Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Dette er til å bli utrolig trist av.. Og hvorfor var det ingen som virkelig grep inn før det var for sent? Man bor dessverre i et samfunn "du skal ikke bry deg om andre og gjør du det så får du så øra flagrer" . Quote
Robert Andersen Posted August 29, 2009 Author Posted August 29, 2009 Dette er til å bli utrolig trist av.. Og hvorfor var det ingen som virkelig grep inn før det var for sent? Ja hvor var det vesenet som skal beskytte oss mot disse tingene ? Quote
Robert Andersen Posted August 29, 2009 Author Posted August 29, 2009 Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan mennesker kan gjøre noe sånt, jeg blir bare så oppgitt og trist. Er utenom min forstand at mennesker kan oppføre seg mot uskyldige glade barn på den måten, er imot dødstraff,men dei kan ikke få straff som svir nok , begge kommer nederst på rangstigen i fengselet og jeg håper virkelig dem får som fortjent Ditto Quote
Robert Andersen Posted August 29, 2009 Author Posted August 29, 2009 Huff, dette er bare til å bli trist av. At jeg selv har en sønn, og at han er i ferd med å bli storebror gjør det nok ikke noe bedre. Tenk å komme hjem fra krigen til din egen datters begravelse... Om ikke annet er det i hvertfall bra at de har fått en viss straff. Når man ser sånt, så er det vanskelig å ikke være enig i at slike folk ikke har noe på jordas overflate å gjøre. Helt enig. Quote
Roger H. Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Har ikke sett på denne, tror ikke jeg orker heller...... Quote
TEH Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Du skal være rimelig blottet for følelser om du ikke får en klump i halsen når du ser denne, om ikke å felle noen tårer også. Hun var født samme år som sønnen min også. Helt ufattelig Håper virkelig og det er vel høyst sansynelig også, at denne karen blir bitchen til en grisestor svart mann i de tredve årene han soner. Tror faktisk dødsstraff er å foretrekke gitt. Quote
Recommended Posts