FrodeS Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Hadde jeg hatt litt mer tid, så skulle jeg virkelig tatt turen. ACR kan virkelig anbefales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Henger meg på den FrodeS. Vi var der og kjørte løp i Corsa Italiana i sommer, og alle var meget imponert over denne banen. Absolutt den beste banen i Norge. Har noen anledning til å ta turen så er det ikke noe å tenke på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Jeg gikk utfra at alle som har levd mer enn et drøyt kvarter i norge vet hvor Rana og Artic Circle Raceway er ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Dæven så gøy det hadde vært å tatt seg en tur dit med 560en. Kanskje til neste år... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts