repvik Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Fikk nettopp en MMS, inneholdende kun et bilde, fra min mor: Nå sitter jeg bare og venter på at de kommer hjem på søndag :D Quote
Øystein Wormdal Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Mon tro hvem som gleder seg mest: Mor og far eller du? Quote
repvik Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Mon tro hvem som gleder seg mest: Mor og far eller du? Veeel, tror det er jeg Har et aldri så lite håp om å låne den noen fredager og dukke opp på treff i. Litt avveksling fra w124'n Quote
Øystein Wormdal Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Mon tro hvem som gleder seg mest: Mor og far eller du? Veeel, tror det er jeg Har et aldri så lite håp om å låne den noen fredager og dukke opp på treff i. Litt avveksling fra w124'n Noe nyere og mer moderne, vil jeg tro Hadde vært artig å ta den i nærmere øyesyn. Quote
Ronnie Westpold Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 I den hallen er det ikke mange sure kunder kommer en glad gutt fra Lørenskog dit i desember også Quote
Geggi Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Får håpe jeg får gjenoppleve det en gang til i fremtiden en gang. Husker det var et stort øyeblikk. Quote
HolgersEN Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice :D 8 måneder til, så er jeg der også igjen Quote
repvik Posted September 1, 2009 Author Posted September 1, 2009 Da er bilen trygt plassert i garasjen Har ikke norske skilter ennå, og jeg har ikke hatt den på prøvetur ennå. Men det blir vel etterhvert Quote
Guest Einar Posted September 1, 2009 Posted September 1, 2009 Fikk nettopp en MMS, inneholdende kun et bilde, fra min mor: Nissan X-trail med mercedes-grill? Sorry men må si det ligna en del i fronten. Quote
repvik Posted September 1, 2009 Author Posted September 1, 2009 Nissan X-trail med mercedes-grill? Sorry men må si det ligna en del i fronten. Jeg ser ganske så store forskjeller på denne: og disse: De er begge biler, har frontlykter/grill/frontvindu og slikt, men designmessig er de ikke slående like... Quote
Stjerneglis Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Jeg skal love dere at de er helt forskjellige å kjøre! Har aldri kjørt en så stilllegående bil på norsk asfalt som GLK - OG DEN HADDE 20" hjul Quote
Guest Einar Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Ikke stygt ment altså, men rett forfra hadde den så absolutt noen likheter med X-trail, men da siktet jeg til T31A, og ikke T30 som du fant ett bilde av... verdensveven:caradvice . com . au / wp - content / uploads / 2008 / 12 / xtrailor-sandflick.jpg verdensveven:i204 . photobucket . com / albums / bb155 / repvik / DSC00071-1.jpg får ikke posta linker, men prøv med litt http : / / foran disse. Quote
repvik Posted September 2, 2009 Author Posted September 2, 2009 Ikke stygt ment altså, men rett forfra hadde den så absolutt noen likheter med X-trail, men da siktet jeg til T31A, og ikke T30 som du fant ett bilde av... verdensveven:caradvice . com . au / wp - content / uploads / 2008 / 12 / xtrailor-sandflick.jpg verdensveven:i204 . photobucket . com / albums / bb155 / repvik / DSC00071-1.jpg får ikke posta linker, men prøv med litt http : / / foran disse. Oppdaterte min post med det bildet. Men jeg synes fortsatt ikke det er noen slående likhet Quote
HolgersEN Posted September 2, 2009 Posted September 2, 2009 Sjønnheten og udyret det der ja...! GLK`en er jo ei rose i forhold til marakkelset på nedre ving.! Quote
Recommended Posts