Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mon tro hvem som gleder seg mest: Mor og far eller du? :D

Veeel, tror det er jeg :-P

Har et aldri så lite håp om å låne den noen fredager og dukke opp på treff i. Litt avveksling fra w124'n ;-)

Posted

Mon tro hvem som gleder seg mest: Mor og far eller du? :D

Veeel, tror det er jeg :-P

Har et aldri så lite håp om å låne den noen fredager og dukke opp på treff i. Litt avveksling fra w124'n ;-)

Noe nyere og mer moderne, vil jeg tro :P Hadde vært artig å ta den i nærmere øyesyn.

Posted

Da er bilen trygt plassert i garasjen :-D

Har ikke norske skilter ennå, og jeg har ikke hatt den på prøvetur ennå. Men det blir vel etterhvert ;-)

Posted

Fikk nettopp en MMS, inneholdende kun et bilde, fra min mor:

Nissan X-trail med mercedes-grill?

Sorry men må si det ligna en del i fronten.

Posted

Nissan X-trail med mercedes-grill?

Sorry men må si det ligna en del i fronten.

Jeg ser ganske så store forskjeller på denne:

mercedes-benz-2009-glk-class-photo.jpg

og disse:

xtrailor-sandflick.jpg

nissan-x-trail.jpg

De er begge biler, har frontlykter/grill/frontvindu og slikt, men designmessig er de ikke slående like...

Posted

Ikke stygt ment altså, men rett forfra hadde den så absolutt noen likheter med X-trail, men da siktet jeg til T31A, og ikke T30 som du fant ett bilde av...

verdensveven:caradvice . com . au / wp -  content / uploads / 2008 / 12 / xtrailor-sandflick.jpg

verdensveven:i204 . photobucket . com / albums / bb155 / repvik / DSC00071-1.jpg

får ikke posta linker, men prøv med litt http : / / foran disse.

Posted

Ikke stygt ment altså, men rett forfra hadde den så absolutt noen likheter med X-trail, men da siktet jeg til T31A, og ikke T30 som du fant ett bilde av...

verdensveven:caradvice . com . au / wp -  content / uploads / 2008 / 12 / xtrailor-sandflick.jpg

verdensveven:i204 . photobucket . com / albums / bb155 / repvik / DSC00071-1.jpg

får ikke posta linker, men prøv med litt http : / / foran disse.

Oppdaterte min post med det bildet. Men jeg synes fortsatt ikke det er noen slående likhet ;-)