Guest Mercedes sjefen Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Hei Hvordan får man ut temparaturvelgerhjulet i midtkonsollen for å skifte pære, å hvordan skifte pære for å få lys på automatgirvelgeren? ser liksom ikke så mye om kvelden verken av gir eller temparatur Quote
Guest Espen Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 På en 124: Temperaturhjulet: dra ut de to største knappene på midtkonsollen, de sorte som man velger hastighet og luftretning med. Bak der er det 2 muttere som må skrues ut. Så er det vel bare å nappe ut hvis det ikke var 2 skruer i underkant av treplata også. Bak der igjen ser du hva som skal gjøres. Ikke no hokuspokus. Girvelgeren: Fjern filtmatten som er under midtarmleneren. Da åpenbarer det seg en skrue som skal skrues ut ved enden av treplata. Løft denne forsiktig opp i bakkant sånn at plastomrisset rundt girområdet løsner. Napp ut denne og ta av treplata. Du skal da se en ledningstump med pæreholder som går inn på venstre hjørne, foran. Quote
Guest Mercedes sjefen Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 jeg har fullautomatisk klimakontroll..ingen runde velgere, bare hjulet som er rundt, resten er små firkantede knapper.det er på en 126. Quote
Guest GammelGul Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Da er det vel mørkt overalt da tenker jeg.På 126 er det en sentral lyspære som distribuerer lys gjennom fiberkabel til de forskjellige brytere. Den pæren sitter inni dashbordet et sted. Husker ikke helt om jeg fikk tak i den bak radioen, eller om jeg gikk inn fra hanskerommet.Er det mørkt bare noen steder er pæra i orden, men fiberkabelen har glidd ut. Quote
Recommended Posts