CHARLIE Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Er det noen som skal fra Tyskland til Stavanger i nærmeste fremtid?? Har en stikkaksling i Flensburg som jeg skulle hatt opp. Den er ny i eske. Vennligst ta kontakt på tlf/sms 99 55 33 07 Quote
Guest Kenneth Helgesen Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Du er meg da en fining Charlie, kom fra Claus & Co på fredag jeg... Men kan sikkert ta en ny tur snart, fikk ikke sett alt på Reeperbahn på en kveld Quote
CHARLIE Posted August 26, 2009 Author Posted August 26, 2009 Du er meg da en fining Charlie, kom fra Claus & Co på fredag jeg... Men kan sikkert ta en ny tur snart, fikk ikke sett alt på Reeperbahn på en kveld Visste ikke før idag at jeg måtte handle Quote
HolgersEN Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Er delen betalt og kan bare plukkes opp? Quote
CHARLIE Posted August 26, 2009 Author Posted August 26, 2009 Er delen betalt og kan bare plukkes opp? SEFF Quote
HolgersEN Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Er delen betalt og kan bare plukkes opp? SEFF Har en kamerat som er i Spania nå på bilferie, prøver og få kontakt med han for og få et svar på når han skal hjem Quote
CHARLIE Posted August 26, 2009 Author Posted August 26, 2009 Er delen betalt og kan bare plukkes opp? SEFF Har en kamerat som er i Spania nå på bilferie, prøver og få kontakt med han for og få et svar på når han skal hjem Så bra, Terje!! Hold meg orientert!! :D Quote
HolgersEN Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 De var kommet til København og skal ta båten derfra og til Norge Drit at de var kommet så langt, men prøvde den eneste muligheten jeg hadde på hånd.! Håper du finner en løsning på da Quote
CHARLIE Posted August 27, 2009 Author Posted August 27, 2009 De var kommet til København og skal ta båten derfra og til Norge Drit at de var kommet så langt, men prøvde den eneste muligheten jeg hadde på hånd.! Håper du finner en løsning på da Ikke noe å gjøre med det, men 1000 takk for at du sjekket mulighetene!!! Veldig bra, Terje Quote
CHARLIE Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Kan hjelpe godt om noen bare skal fra Flensburg til Kristiansand/Larvik/Oslo også. Lettere å ordne frakt innenlands Quote
Recommended Posts