Jump to content

Litt uvanlig kjøretøy på norske bygdeveier!

Jøran89

Recommended Posts

Var ute en tur med CLKen min nå ikveld. Turen gikk opp mot ei lita bygd ikke langt hjemmefra. Veien er nokså svingete så det er en perrfekt vei for litt effektiv kjøring med en smidig CLK.

Etter å ha kommet et godt stykke etter denne veien så ser jeg plutselig lysene fra en bil som tar godt innpå opp bakkene (og svingene), men ser jo etterhvert som den kommer nærmere at det er en stor Mercedes! :D I det jeg kommer frem og svinger av veien, så kjører "Mercedesen" forbi og da ser jeg plutselig at det er en w140 som har "jagd" meg opp bakkene...Og ikke nok med det, men på bakluka står det ikke mindre enn 600SE!  :lol: Ikke akkurat hver dag jeg blir forbikjørt av en 600SE, og det er ikke for at jeg kjører som et svin, men fordi 600SE slett ikke er et vanlig syn på "norske bygdeveier".  :lol:

Tar selvfølgelig forbehold om dekaltrim såklart, men har hørt rykter om at det skal finnes en Mercedes med V12 oppe i denne bygda!  :)

Uannsett! Litt morro for en som er litt over gjennomsnittet interessert i Mercedes. :)