Jump to content

Invisibleshield. Noen erfaringer?

Recommended Posts

Posted

Fant ett interessant produkt for oss som liker å bruke tingene vi har.. Invisibleshield. Påstås å være plastfilm med "minne". Slik at det er umulig å lage riper i den.

Bestilte ett stk til min 5800 (som får ekstremt lett riper, spesielt av pennen som fulgte med originalt)

De leverer også til de aller fleste mobiler/mp3-spillere osv osv.

Noen som har erfaring med produktet? Legg ut erfaring her, jeg kommer sikkert til å gjøre det når jeg har fått det (om ca 1 uke) og har fått testet det litt.

https://www.zagg.com/invisibleshield/index.php

Posted

Har ikke erfaring med akkurat denne, men testet skjermbeskytter på en HTC touch magic (eller hva den heter) og det gjorde touchfunksjonen irriterende lite responsiv. Satte på skjermbeskytter på noen Intermec CN3E håndholdte terminaler, og der merket jeg ikke noe til den. Testet skjermbeskytter fra incase på iPhone og der merket jeg heller ikke at den satt på. Tipper det blir bra jeg. :D

• 4 weeks later...
Posted

Pakka med invisible shield brukte bare 20 dager fra avsender (ett sted i europa) til meg. :-D

Holder på å montere den nå. Kjøpte pakke med film til alle sider av telefonen. Leverandør garanterer at det ikke er mulig å lage riper i den. De er så sikker at de gir livstidsgaranti på den. Vi får se. :D