Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har klubbens avtale idag med Esso kort, hvor vi får 30 øre rabatt.

Ser at det reklameres med kort som gir rabatt på alle stasjoner, f.eks. Cresco Car.

De har 4 % rabatt, noe som etter min hoderegning gir 40 øre på tieren, altså en god del bedre enn Esso sitt.

Er det noen "hake" med et slikt kort (Cresco Car)? Litt enklere å kunne fylle hvor du vil......

Posted

Har klubbens avtale idag med Esso kort, hvor vi får 30 øre rabatt.

Ser at det reklameres med kort som gir rabatt på alle stasjoner, f.eks. Cresco Car.

De har 4 % rabatt, noe som etter min hoderegning gir 40 øre på tieren, altså en god del bedre enn Esso sitt.

Er det noen "hake" med et slikt kort (Cresco Car)? Litt enklere å kunne fylle hvor du vil......

Selv om jeg oppfordrer alle til å bruke avtalene flittig, så må jeg inrømme at jeg ikke bruker klubbens avtale på drivstoff selv. Dette er ganske gamle avtaler, og nå er det bedre ting å få selv.

Jeg har 35 øre/liter i trumf-bonus hos shell, i tillegg har jeg kash visa som ga 5%, nå 4% på alt man handler på bensinstasjoner. Jeg drar først trumf-kortet, deretter betaler jeg med kash-kortet. Da får jeg 35 øre pr. liter i tillegg til 4% rabatt. Ingen haker.