Guest Per S Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Prøver igjen med et innlegg her. Håper på bedre respons enn på første innlegg (0:) Jeg må bytte toppakning på bilen min en 88m 300ce og har nå fått ordnet med noen som kan ta jobben. Det jeg nå lurer på er om det er lurt å bytte registerkjede samtidig? Det er ikke noe ulyder i det og bilen skal bare ha gått 200 000? (Kan ikke være helt sikker på det da men?) Evt om jeg bytter kjede, er det andre ting det er lurt å bytte samtidig? Det skal nylig være byttet ventiltetninger. Noen som har noen tips? Mvh. Per S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Jeg ville tatt med toppen til et verksted, f.eks. Oslo Cylinderservice, og bedt de om å gå over og se om noe trenger å gjøres. Kjedene kan bli strekt over tid, så sjekk det. Sjekk også slitasjen på plastikkskinnene som kjedet går på. Er det ikke noe særlig strekt og skinnene ser ok ut ville jeg bare latt det være. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Per T. Saglien Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Godt å se at det er liv her:) Takk for gode tips:) Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 BTW, du er forum medlem, ikke betalende medlem, hvis vi skal være pinling korrekte....men la det gå mere enn 2 dager før man skriker om at det ikke er respons... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 BTW, du er forum medlem, ikke betalende medlem, hvis vi skal være pinling korrekte....men la det gå mere enn 2 dager før man skriker om at det ikke er respons... Han er nok ikke forum medlem heller, kun gjest For å være forummedlem må man være fullt medlem. Og der har alle fått all info så sant de har betalt, og nye medlemmer er oppdatert tom Torsdag 26.09 Så hvis han skal være medlem og har betalt men ikke fått info pr epost så står det på hovedsiden/førsteside att det har vært problemer med utsendelse av epost fra systemet her... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts