tigergutt Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Kjøpte bilen for et par måneder siden. Har bestillt nye Brock B4 18" felger, så ser fram til å få de på bilen. Legger ut nye bilder når felgene e montert ... Dette e min første MB, var egentlig på utkikk etter en 430 , men utvalget var veldig begrenset . Så endte opp med denne i stedet. Det er en 2000 mod 320 cdi Avantgarde, ikke så veldig med utstyr på den, men har det jeg trenger så jeg er fornøyd. Og jo færre tekniske duppeditter, jo mindre sjangs for at noe går i stykker... Den er chipet og skal yte sånn cika 240 hk og 530 nm, går veldig greit og billig i drift (0,7 på langkjøring ) Har vært lakket opp igjen av BOS på garanti, og er rimelig strøken... Har vist vært eiet av en BOS mekaniker tidligere... Noen som vet hvordan man kan sjekke hvem som har eiet bilen tidligere, og om det er mulig å få ut historikken på bil av BOS?? [/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Velkommen til klubben Tigergutt. Har fått deg bra bil ser jeg!! Blir spennende å se Brock felger på en 210! Mere (større) bilder ønskes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigergutt Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Takker for det.. Bildene blir jo rett stor om du dobbeltklikker på de vet ikke hva galt jeg har gjort siden de ble sånn . Skal se om ikke jeg får lagt ut litt mer info og bilder etterhvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Niiiiiiiiiiiiiiice bil :D Velkommen i klubben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Takker for det.. Bildene blir jo rett stor om du dobbeltklikker på de vet ikke hva galt jeg har gjort siden de ble sånn . Skal se om ikke jeg får lagt ut litt mer info og bilder etterhvert. Når du legger de som vedlegg ble de slik... I samråd med FrodeS forandret jeg litt på innstillingene på forumet, så nå blir de store. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Velkommen i klubben, nydelig bil, felgene som du har bestilt såg "gromme" ut :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Var det forresten du som var "Medlem fra mandag", som reiste over fjellet for å kjøpe 320 og hadde denne tråden; http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=29281.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigergutt Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Var det forresten du som var "Medlem fra mandag", som reiste over fjellet for å kjøpe 320 og hadde denne tråden; http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=29281.0 JEPP det var meg, kjørte tur/retur Bergen Oslo den mandagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Gratulerer med stasbil og velkommen til oss Jeg har sendt en mail til deg på den adressen som står i profilen din. Gi meg en lyd om du ikke får den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigergutt Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Mailen e motatt, takker for velkommsten og nyttig info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Velkommen i klubben! Nydlig bil du har! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Wormdal Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Velkommen i klubben, og gratulerer med nydelig bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole i Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 slenger meg på og grattulerer så meget med knall fin bil,har selv hatt fler 210 biler alt fra 200 bensin og 200 cdi til 320 cdi som jeg har nå,er god bil du har fått deg der ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Virkelig en flott bil du har. Velkommen til klubben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Velkommen i klubben og gratulerer med ny bil . Håper at vi snart får se den på lokallagstreff med det første. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigergutt Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Noen som vet om en det går ann å få jekket ned i en 420 cdi motor, kunne vært et artig prosjekt... Da hadde jo bilen blitt en skikkelig " sleeper "... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigergutt Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Da var Brock felgene kommet på bilen!!!!! ble jo bærre lækkert [/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Ble kanon detta :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 NYYYYYYYYYYYYYYDELIG 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigergutt Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Hadde sett litt bedre ut med bredere dekk, har bare 225/40-18 på nå, men det får vente til neste sommer med å få litt mer gummi på felgene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts