Jump to content

W123 eiere etterlyses - W 123 småsnakk

_s_y_v_e_r_s_e_n_

Recommended Posts

Hva må til gutter? Vi er en drøss 123-Entusiaster i Norge, men trenger enda fler.

Trenger ALLTID flere  8) Det sitter mange rundt om i Norge med 123-biler som

absolutt burde fått ut finger`n å meldt seg inn i klubben. Det koster deg ikke

mange kronene i året, og du er med å på å skape en riktig så flott 123 gjeng i

Norge. Du er garantert å vinne på det uansett hvordan du vrir og vrenger på det  :D

Så annbefaling på det sterkeste, meld deg inn, vis oss din bil, og bli med i 123-Fellesskapet.

(123-Mafian  :D )

Mvh Syver...

skulle gjerne blitt med i 123mafian, problemet er bare og finne en bra og fin 123 (altså ikkje formye rust/alt for høy km/dårlig tekninsk) til ein OK penge!

men skal ikkje så bort i fra att det kan komme en 123bil her i tunet ein dag....var på nippet til å reise til notodden og kikke på bilen til syver, før han forsvant med den :D

:lol: Er kult med spesialinteresser. Hvis det er bra vær på søndag skal vi vise VW/Audi gjengen en skikkelig 123. :D

Høres kjempemoro ut! Se om noen kan filme deg  :D

skulle gjerne blitt med i 123mafian, problemet er bare og finne en bra og fin 123 (altså ikkje formye rust/alt for høy km/dårlig tekninsk) til ein OK penge!

men skal ikkje så bort i fra att det kan komme en 123bil her i tunet ein dag....var på nippet til å reise til notodden og kikke på bilen til syver, før han forsvant med den :D

Var du? He he, det var gøy å høre  :) Jeg har alltid ett håp, om å samle MANGE 123-entusiaster.

Ikke minst få enda fler til å få opp øyne for denne modellen. Det er jo nå det er viktig, nå som det

enda er å få kjøpt gode eksemplarer. Så jeg skal gjøre alt jeg kan, for å innspirere så langt det er mulig  :D

Du er hjertlig velkommen!  :D

• 3 years later...

Vi trenger flere i 123-mafiaen!

Det skjer lite på 123 fronten og i prosjekttrådene for tiden, det er snart på tide å overrepresentere 123 bilene i klubben!

Til dere som sitter på gjærdet å venter, eller har holdt på i hele vinter med prosjektet i smug. Meld din interesse, vis bilen din frem til andre entusiaster gjennom klubbens biltråd sider  :thumbright:

Her står min 280E. Nedstøvet etter å ha stått ca. 1 år nå. Ble avskiltet etter at

reversen forsvant. Den kom pussig nok tilbake for noen måneder siden. :lol:

OiovG.jpg

Heldigvis har vi plass til å ha den stående innendørs. :)

Synd rusten tar knekken på disse herlige bilene. :(

Det burde melde seg inn en 123 entusiast hver eneste mnd. 12 stk i året er jo ingenting, men om èn av disse har ett snev av entusiasme så kanskje vi klarer å redde flere 123 biler. Nå blir det i disse dager pælmet en god del 123 biler på skroten. Nå er ikke jeg den mest aktive MB treff mannen, men det går fint å holde det gående på forumsiden også. Det er helt sikkert mange som bor veldig langt unna. Dem siste åra så har noen nye kommet til, så er det iver en liten stund, så dabber det av og vi ser hverken biler eller personer igjen. Det er mange 123 entusiaster i landet, mange fler enn vi ser her. Jeg tror svært mange av disse ikke er online.

Hvordan rekruttere flere online brukere? Det å opprette en egen 123 klubb her i Norge har jeg svært liten tro på, iallefall slik det er nå. Vi er rett og slett for få. For å få til en ren klubb trengs det noen svært aktive og engasjerte personer. Det er allerede i gang en 123 gruppe gjennom s-klasse klubben her i Norge, men svært få er å se online.

Disse møtes inntil videre den første tirsdagen i måneden på Frognerseteren Restaurant (kafé) til eplekake og kaffe etc.

For meg passer dette dessverre aldri, derfor kunne det vært moro med flere online brukere. Det å opprette en egen "123-klubb" har jeg vært med på å prøvd før uten særlig hell. Noen av dere husker kanskje 123-klubben Norge. Det aller beste er å hive seg på lasset med mangfoldet.

Det er ikke alltid man har like mye å bidra med, det er nok likt for de aller fleste. Men litt oftere enn ingenting hadde vært tingen  :D

028-mercedes-benz-w123-tuner-tuning-230-280-se-achtzylinder.jpg