Jump to content

Street Meet 29. aug Ingierstran

Chriss Benz

Recommended Posts

oppmøte hvor ?

Jeg gjetter på Ingierstrand

Street Meet på Ingierstrand nå på lørdag den 29. Oppmøte er ca kl 19, så kjører alle i kolonne til Lillestrøm ca 21.30.

Møt opp, blir beste Street Meet hittil 8)

Ligger på svartskog, kjør ut av byen på E18 så står det svartskog så vidt jeg husker

oppmøte hvor ?

Jeg gjetter på Ingierstrand

Oppmøte på Ingierstrand ja. Kjør mot Gøteborg, så er det skilting tror jeg. Husker ikke vibeskrivelse, men kan veien  :P Kan jo møtes først å kjøre i følge hvis folk er usikker på veien. Det er Street Meet både på Ingierstrand og Lillestrøm denne dag, så litt utpå kvelden, ca halv 10, blir det kolonne til Lillestrøm

ikke oppå platåen ?

husker å sett bilen din, du sto i nedre i høyre hjørnet ? hvis du tenker på ingangen ?

sto på venstre "langstrekke", men en blåsølv audi RS4 stv

Mener det var en cl, den var hvit, og jeg tror han hadde led pærer i fangeren, kom sammen med en Audi med spinners. De kom ganske sent. Han stod parkert rett ved inngangen, oppå platået

Ja, jeg sto i hjørnet ja, sammen med en sølv Golf og en sort Octavia RS.

Jeg så bilen din der, men visste ikke at du var med i klubben.

uff ja så du de spinners'a å herregud....slik er IKKE KULT.....det er skikkelig mege teit og tåpelig....spør du meg :)

Den hvite var en overjåla 210 sedan :P

hadde du sett på skiltet mitt så står det MB entusiast :)

Vet, hater spinners. Det er helt på trynet er min mening. Stort og chrome er greit, men det skal stå stille når bilen står stille.

Var det en 210?? :?

Hadde nok sett det hvis jeg gikk bort får å se  :P men vi pleier ikke gå så mye vår vi er der! Får fikse kjøring neste gang det er street meet da. Jo fler jo bedre!