Fredrik B Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Da har enndelig megler fått ut fingeren å fått huset på finn.no. Noen som vil ha seg ett stort prosjekt så er det bare å rope ut http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18681081&sid=xz1abcw-cT6323908 Quote
Fredrik B Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 Lykke til med salget TakkTakk Tror jeg trenger det Quote
Fredrik B Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Da var første bud kommet. Litt under takst og litt under hva vi vil ha. Så vi får se hva som skjer Quote
Øystein Wormdal Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Lykke til med salget. Litt av et hus du sitter med Hadde jeg hatt råd, skulle jeg vurdert det. Quote
Fredrik B Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Lykke til med salget. Litt av et hus du sitter med Hadde jeg hatt råd, skulle jeg vurdert det. Er ikke mitt alt da. Sitter med 25%, men håper å få solgt det for såpass pris at jeg kan kalle meg millionær ei lita stund Quote
Øystein Wormdal Posted August 28, 2009 Posted August 28, 2009 Lykke til med salget. Litt av et hus du sitter med Hadde jeg hatt råd, skulle jeg vurdert det. Er ikke mitt alt da. Sitter med 25%, men håper å få solgt det for såpass pris at jeg kan kalle meg millionær ei lita stund Hehe, var litt rask der. En fjerdedel er jo uansett bra. Håper det går greit med salget; boligmarkedet har tatt seg opp igjen en del i Trondheim, så det kan være gode muligheter her Du blir nok millionær, men kanskje ikke for så lang tid Quote
Fredrik B Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Lykke til med salget. Litt av et hus du sitter med Hadde jeg hatt råd, skulle jeg vurdert det. Er ikke mitt alt da. Sitter med 25%, men håper å få solgt det for såpass pris at jeg kan kalle meg millionær ei lita stund Hehe, var litt rask der. En fjerdedel er jo uansett bra. Håper det går greit med salget; boligmarkedet har tatt seg opp igjen en del i Trondheim, så det kan være gode muligheter her Du blir nok millionær, men kanskje ikke for så lang tid Jeg bli verdens fattigste millionær Quote
Fredrik B Posted August 28, 2009 Author Posted August 28, 2009 Da ser det ut til at det blir hussalg da Quote
Recommended Posts