CHARLIE Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 På jobben på fredag ettermiddag så byttet vi et dekk på DSK (http://www.ettertraktet.no/) sin Range Rover Sport. Det endte med at jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne låne den med meg hjem til mandag, for de trengte den ikke i helgen likevel. For en gammel Range Rover patriot var ikke det så lett å si nei til Denne bilen har full Arden styling og 22" Arden felger. Vanvittig rå bil. Mye har skjedd siden vi hadde Range Rover sist Quote
RuneT Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Jeg ville ikke sitte så lenge foran PC om en lånt slik stod på tunet........ Fet bil. Blir man lei av sånt? Hvilken motor står det i denne? Quote
CHARLIE Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 Jeg ville ikke sitte så lenge foran PC om en lånt slik stod på tunet........ Fet bil. Blir man lei av sånt? Hvilken motor står det i denne? "Bare" en rekkesekser diesel, men den går helt greit. Tror ikke den er så ille på forbruket heller Quote
Olav Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Ta deg en tur hit med den så får du sjekka forbruket på langkjøring også. :D Quote
CHARLIE Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 Ta deg en tur hit med den så får du sjekka forbruket på langkjøring også. :D Hehe! Skulle gjerne hatt en langtur med denne bilen, men tror kanskje ikke eieren mente at jeg skulle kjøre Norge på kryss og tvers i helgen :lol: Quote
HolgersEN Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 WWW.MANNA-BIL.COM :D Hadde de ikke vært så dyre så hadde jeg hatt meg en slik.! Da det er en av de råeste 4X4 som er på veienne i den ligaen der, tante og onkel hadde en helt lik den du låner Charlie og var imponert over kor god den var og kjøre Den går jo godt også da Quote
FrodeS Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Er det 170-hk eller noe deromkring fra BMW den har? Jeg syns egentlig den så litt latterlig ut, men den er sikkert grom å kjøre. Det er mange år siden jeg kjørte range nå. Det var definitivt gromt, men den satt det også en R6 diesel i, og den hørtes ut som den ikke burde hatt så stor bil å dra på. Jeg har aldri opplevd en motor som føles så anstrengt. Quote
gunsen Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Tøff bil,men var det rekkesekser i dem før?, dem nye har V6 og 190 hk, har prøvd en slik et par ganger, det går greit,men er en tung bil så noen spreking er det ikke :D, men er godt vant da :lol:, PS hadde ikke sagt neitakk til å hatt det som bil nr2, men dem ligger høyt i pris Quote
Sven Håkon Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Jeg har i grunnen alltid syntes at Range Rovere ser ut som en gammel hund som har satt seg ned.. Det er noe med proporsjonene som gjør dem fryktelig lite spenstige (selv om de heter "sport")... Men grom å kjøre, det er den helt sikkert, og hadde jeg fått låne den hadde jeg nok bukket og takket Quote
Kjetil Halvorsen Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Det er en forferdelig kvalitet i dem, men man må være "gal" for å ikke syntes den er tøff!!!! Quote
CHARLIE Posted August 23, 2009 Author Posted August 23, 2009 Har i hvertfall vært sinnsykt kult å disponere denne en hel helg. Bilen er helt vanvittig god å kjøre, og jeg har absolutt ikke lyst til å levere den tilbake imorgen Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Helt klart en stilig bil. Er bare så synd man aldri hører noe positivt om kvaliteten. Altså, det er nok av kvalitet for en som ALDRI har hatt noe annet enn en LandRover da Quote
Olav Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Helt klart en stilig bil. Er bare så synd man aldri hører noe positivt om kvaliteten. Altså, det er nok av kvalitet for en som ALDRI har hatt noe annet enn en LandRover da Tror ikke kvaliteten på disse er dårligere enn på nyere Mercedeser. Men det kommer selvfølgelig aldri opp på 123-nivå. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Helt klart en stilig bil. Er bare så synd man aldri hører noe positivt om kvaliteten. Altså, det er nok av kvalitet for en som ALDRI har hatt noe annet enn en LandRover da Tror ikke kvaliteten på disse er dårligere enn på nyere Mercedeser. Men det kommer selvfølgelig aldriopp på 123-nivå. He he, det er det ikke mye som gjør Quote
HolgersEN Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 Har i hvertfall vært sinnsykt kult å disponere denne en hel helg. Bilen er helt vanvittig god å kjøre, og jeg har absolutt ikke lyst til å levere den tilbake imorgen Hører jeg handel? Quote
bska Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Jeg fikk låne en Pug 107 av BOS når A-klassen var på service og jeg ble like sjokka denne gang som sist da jeg fikk låne en slik bli. Det er helt sikkert at det er ikke franske top-of-the-line ingenør'er som har designet den bilen Aldri før - noen gang - har jeg blitt uvel og kvalmen av å føre ett kjøretøy. Faen til helvete på hjul skal en lete lenge etter Quote
Stian Stormyr Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Er jo definitivt 'sport' utgaven som ser best ut. Må si jeg har nok litt sansen for disse bilene.. heldig som fikk ha den hele helga.. Quote
Recommended Posts