_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Ser det er en på finn.no som overhaler slike. Vet ikke hva pris på slike skal ligge på jeg men 4900,- er det ok pris? Til annonsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Driver ikke Kenneth (Bergs Automatservice) også med overhaling av snekker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 http://www.bergsauto.no/Priser/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Se der ja! Takk for linken. Er det slik at det er bytte/pantordning på dette? At du kan ta med snekka di, få ny over disken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Alle priser er inkludert inn/ut-montering og eks.mva Oki, skal ikke spørre mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Og slenger du medlemskortet ditt på disken får du 10% rabatt på gjeldende satser. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth S Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Har nettopp hatt snekka på 140n der. Måtte ta den ut på forhånd for de har ikke plass til å ha bilen stående. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 Oki, det betyr da at prisene som er opplyst, er feil.. Håpet egentlig å slippe å skru ut den dritten selv. Men er det sånn at dem eventuelt har slike færdige overhalt i hyllene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Må du overhalle da? Normalt sett så er det en del å justere på... Og jeg har en snekke som ble overhalt der i fjor hvis du er interessert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 Må du overhalle da? Normalt sett så er det en del å justere på... Og jeg har en snekke som ble overhalt der i fjor hvis du er interessert. Må og må, dem er jo kjent for slaark med tiden disse styresnekkene til mb Sender deg en PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Må du overhalle da? Normalt sett så er det en del å justere på... Og jeg har en snekke som ble overhalt der i fjor hvis du er interessert. Må og må, dem er jo kjent for slaark med tiden disse styresnekkene til mb Sender deg en PM Min er gått 480.000 nå, og det er ikke noe slakk å snakke om i den. Den er sikkert ikke som ny, men funker fint. Når motoren har vært av en stund, så er det litt slakk å merke, men med en gang jeg starter opp, så forsvinner det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts