Atleman Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Hei. Kjøpte Stjernedamas gamle CLK. En rå bil som skal bli enda bedre. Vi dro nesten rett fra kontraktunderskrivelsen til et treff på Rosenholms slott i Stockholm. MBSCA treffet 2009. Fantastiske omgivelser og hyggelige folk. Bilen tok "Beste Coupe/Cab". Overraskende. Slo V12 SLer og org AMG cabber. Fikk ikke med oss pokalen, men den hadde vi ikke plass til uansett. Så nå har bilen tatt beste coupe/cab i Norge og Sverige. kanskje Skandinavias fineste? Brabus Edition girkule er snart på plass og motorbytte er godkjent. Så vi får vente å se... Oppdateringer og bedre bilder kommer...må bare komme til min egen PC først. Gleder meg masse til å møte dere ute i feltet. Atle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Gratulerer med "Lady Benz", PerFloyd/Atle!! Denne bilen er bare helt RÅ!! Finnes ikke mange så fine CLK´er på veiene. Gleder meg til å fortsatt kunne følge med i oppdateringene om denne bilen!! Gratulerer med pokalen som du vant i Sverige, men ikke fikk :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernedama Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Er så gla "Lady" har fått så greie eiere og vet hun vil få det bra der Og ekstra morsomt å få følge med videre.. Må jo innrømme jeg ble litt stolt når jeg fikk vite om 1pris i Stockholm.. Da har jeg gjort noe rett med den bilen Lykke til videre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Gratulerer med ny (gammel bil i klubben )bil, bilen er fantastisk strøken, fikk gleden av å se den på Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Gratulerer så mye med skikkelig flott bil, og velkommen i klubben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jøran89 Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Gratulerer med flott CLK og velkommen i klubben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Wormdal Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Gratulerer med bilen og medlemskapet i klubben. Velkommen skal du være! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Gralla med en rålekker bil :D Velkommen i klubben skal du også være :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atleman Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Takk skal dere ha, den er blitt mitt nye barn:D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Takk skal dere ha, den er blitt mitt nye barn:D :D Pass godt på barnet er du snill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atleman Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Lover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Tøft med ny pris, men kjedelig de ikke ville dele ut pokaler. Hvordan har du fått godkjent motorbytte, og hva kommer du til å dytte neddi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atleman Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Det blir nok til det største en får plass til under panseret.., men må vente 1 1/2 år...så slipper Tollen å få noen flere sure penger fra denne mannen. Så denne vintern blir garasjededikert til en annen bil. Neste vintern blir dedikert til CLK med totalt bytte av innvoller og krimkrams. Men ekstriøret skal beholdes. Skal nok få tid til med noen timer under bilen, så den blir blank og fin der også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atleman Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Vil anbefale deg å kontakte den lokale biltilsyn/Vegvesen. Skriv et brev/mail før du gjør motorbytte. Hva du har tenkt å bytte til, noen referanser til at dette ble levert orginalt, be om opplysninger, og at alle viktige installasjoner-som motor-gir-bremser skal monteres av autorisert MB verksted. Det er viktig å holde en god dialog. Og gjør hva de ber om. Så får du en forhåndsgodkjenning med punkter du må følge. Kjøp inn, gjør jobben, vis doningen..vips. Viperkiller.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Vil anbefale deg å kontakte den lokale biltilsyn/Vegvesen. Skriv et brev/mail før du gjør motorbytte. Hva du har tenkt å bytte til, noen referanser til at dette ble levert orginalt, be om opplysninger, og at alle viktige installasjoner-som motor-gir-bremser skal monteres av autorisert MB verksted. Det er viktig å holde en god dialog. Og gjør hva de ber om. Så får du en forhåndsgodkjenning med punkter du må følge. Kjøp inn, gjør jobben, vis doningen..vips. Viperkiller.. :D Hvis/når du får dette til, så håper jeg du skriver en artikkel til MB Tidende. Det er mange som har prøvd, og ikke kommet noen vei. Hvilket biltilsyn snakker du med? Tar du inn komplett delebil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atleman Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Ja det skal jeg passe på å gjøre. Hørt det er veldig individuellt, på hvert Biltilsyn, hvor glade de er i modifikasjoner. jeg snakket med Fredrikstad og hørte de var ræva. Har et annet inntrykk. Positivt svar på en uke. :D. Bilen er ikke innkjøpt ennå, men antar det blir billigst å hente en i Tyskland, bytte delene og selge den enten som import til Norge eller back to the good old Germany. Får se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts