Guest Bjørn Mohn Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Cruising til Tyrigrava ved Gamle Mosse vei, avreise fra Brobekkveien 102B kl: 18.00. Quote
Guest MBLady Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Woho...been there, done that! Koselig å møte dere gutta! Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Koselig å møte dere gutta! Det samme til deg. Kult at dere dukka opp, med tanke på den avstanden. Thumbs Up, jenter. Neste år får du henge deg på C, og ta turen til Gol.... Quote
Guest wicky Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 hmm..siden de to kjørte så langt for å komme på treff her så burde kanskje lokal lag oslo lage en cruising tur til skien en dag? Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Har vel vært prat om det tror jeg, om det ikke blir på denne siden av nyttår...Hadde vært en fin tur det... Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Ja nå har jeg vært hos dere ett par ganger så synes dere burde kommetil Skien en tur.. Nei men seriøst..,hadde vært morro..!! Må bare si det at Linda og jeg har startet vår egen lille Merc klubb da.., *Mercedes Benz Ladies* ...,fant ut at en bil(Merc) klubb bare for jentervar litt tøfft... !!! Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Må bare si det at Linda og jeg har startet vår egen lille Merc klubb da..' date=' *Mercedes Benz Ladies* ...,fant ut at en bil(Merc) klubb bare for jentervar litt tøfft... !!! [/quote'] Hehe... dødsbra... Og foreløpig er det to ivrige medlemmer da... Dere får stille med flere jenter og eget flagg på Gol neste år da, C. Skikkelig kult initiativ,da... Kanskje dere blir landskjente... hvem vet.. Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Må bare si det at Linda og jeg har startet vår egen lille Merc klubb da..' date=' *Mercedes Benz Ladies* ...,fant ut at en bil(Merc) klubb bare for jentervar litt tøfft... !!! [/quote'] Hehe... dødsbra... Og foreløpig er det to ivrige medlemmer da... Dere får stille med flere jenter og eget flagg på Gol neste år da, C. Skikkelig kult initiativ,da... Kanskje dere blir landskjente... hvem vet.. Ja stiller opp vi veit du.. Og landskjente skal vi bli...,selv om det sikkert tar litt tid.. Er jo itte akkurat så mange jente bilklubber rundt om i landet så me håperdetta blir vellykka...,er bare for jenter med Mercedes da seff.. Så om det er noen jenter her som vil bli med så er det bare å si ifra..,vi håper på en lang medlemsliste etterhvert... Mob nr mitt er: 93 26 78 70 ...,bare å sende en mld el no da.. Mercedes Benz Ladies!!!! Quote
Guest Sleeper Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Ja nå har jeg vært hos dere ett par ganger så synes dere burde kommetil Skien en tur.. Nei men seriøst..' date='hadde vært morro..!! Må bare si det at Linda og jeg har startet vår egen lille Merc klubb da.., *Mercedes Benz Ladies* ...,fant ut at en bil(Merc) klubb bare for jentervar litt tøfft... !!! [/quote'] Ligeså og...Bra tiltak jenter Quote
Recommended Posts