Thomas Madsen Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Var og tittet på en S320 CDI igår... 2003 gått 125000 som sto priset til 397.000 Dette var noe jeg selvsagt ikke hadde planer om å betale, men dro nå for å se på bilen.. Felger i replica AMG 19" med 225 foran og 265 bak hvor "polish'n" på felgene var ødelagt. Litt mye merker i lakk... Så spurtejeg litt om ekstra utstyr og selger klarer å si att denne hadde veldig mye ekstra... Hva da sa jeg, eneste jeg kan se er softclose dører.. Ja også har den ditt og datt osv osv... Vel, den hadde elektriske seter uten minne.. :-*( ett hjul på setet som gikk fra 0-5 som vistnok blåste luft i setene... Også masse mer... vel airmatic? hvis det nå heter det på dempere... Ellers ingenting..... Alt annet var standard i S klasse... Skinnseter... og best av alt... DEN HADDE IKKE VARME I SETENE...... skjønte ingenting jeg, hvem f... importerer en bil i den prisklassen med skinn uten varme da ??? Men jakten fortsetter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Skal du skaffe deg en slik bil så anbefaler jeg Distronic som utstyr , kan ikke leve uten , elles har jo disse bilene ofte vannvittig mye utstyr , å ikke ha varme i setene høres helt utrulig ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Skal du skaffe deg en slik bil så anbefaler jeg Distronic som utstyr , kan ikke leve uten , elles har jo disse bilene ofte vannvittig mye utstyr , å ikke ha varme i setene høres helt utrulig ut Har satt Distronic på "ønskes, men ikke MÅ HA" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Jeg ville satt distronic på må ha lista, jeg har prøvd det et par ganger og det er virkelig avhengighetsskapende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Jeg ville satt distronic på må ha lista, jeg har prøvd det et par ganger og det er virkelig avhengighetsskapende. ER kun 400 osv som har det så langt Men har sendt mail til Steve for å høre hva det vil koste å få inn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Regner med at du tråler finn etc. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18537878&sid=xz6fcaXhfTo309669&pos=null&tot=null Denne så jo grei ut.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Regner med at du tråler finn etc. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18537878&sid=xz6fcaXhfTo309669&pos=null&tot=null Denne så jo grei ut.. Har tittet på den, men lite CDI på den da...og desverre ca 30k for mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 www.mobile.de har mye fint, ta sjansen og importer selv , bruk en seriøs forhandler så fikser du det lett som ingenting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Har tittet på den, men lite CDI på den da... Ja, selvfølgelig.. Har inntrykk at det er verre å få tak i facelift utgaven av disse, hvertfall i Norge. Sånn sett i forhold til alle 2000 og 2002 modeller.. (det samme er likt for CL) merkelig det der.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Stemmer, og hvis det er facelift er dem mye dyrere Titter litt på mb.de også og ser over mb forhandlere, har sendt mail til flere stk men dem svarer aldri, kan være pga jeg ikke kan ett kløyva ord tysk annet enn 1 stor øl er du snill Kan tilogmed bestille 2 store, men det stopper straks etter det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Noe sånt du leter etter, Thomas? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18728621 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Noe sånt du leter etter, Thomas? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18728621 Noe sånt ja, men helst med 100.000 mindre på klokka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Noe sånt du leter etter, Thomas? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18728621 Noe sånt ja, men helst med 100.000 mindre på klokka Kan du ikke bare spole den tilbake litt da :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Noe sånt du leter etter, Thomas? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18728621 Noe sånt ja, men helst med 100.000 mindre på klokka Kan du ikke bare spole den tilbake litt da :lol: Ække det vanlig å få gjort av selger da ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Et lite spørsmål her: Du som har firmabil pluss at fruen har bil, kjøres det så mye at diesel er attraktivt? Uten å ha sjekket priser, ville jeg tro det er lettere å få et godt tilbud på en 430 eller en 500? Folk flest som skal til barnehagen hver dag, skyr jo sånne biler. Ville tru det er bedre priser på disse. Pluss at de som kjøper S-klasse i diesel, er vel som regel de som også virkelig kjører på km? I tillegg er det endel mer drag i en 430 og 500. Bare spør Nei, må ikke være diesel Har sett en del på 430 og 500 også, forsikring har også no å si her selvsagt og det ække gratis akkurat Kjører vel ca 16000 med egen bil i året... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Er det stor forskjell på forsikring på bensin og diesel? Var mer 320 og 500 jeg tenkte på da Meeen nå kom forsikringsselskapet plutselig på att S320CDI var 3000 kr billigere enn første gang dem regnet på det så kan jo sjekke igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts