Thomas Madsen Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Noe særlig forskjell på disse ??? Når var det facelift på disse ??? Quote
HolgersEN Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell Quote
Thomas Madsen Posted August 15, 2009 Author Posted August 15, 2009 Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ? Quote
HolgersEN Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ? Jupp... Quote
Thomas Madsen Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ? Jupp... Glimmers, var det jeg trodde, men fant 2 1999 mod nemlig, fra mars og juni.. men jeg trodde faceliften kom senere... Noe spes jeg må passe på med CLK fra 1999-2001 ???? Rust i hjulbuer ?? Servicehefte... Noe annet ??? Quote
Jøran89 Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ? Jupp... Glimmers, var det jeg trodde, men fant 2 1999 mod nemlig, fra mars og juni.. men jeg trodde faceliften kom senere... Noe spes jeg må passe på med CLK fra 1999-2001 ???? Rust i hjulbuer ?? Servicehefte... Noe annet ??? Rust i hjulbuer og sjekk godt den lista over nr.skiltet bak. Den ligger nemlig rett mot lakken. Etter facelift gikk dem over til Avantgarde istede for Sport. Dermed forsvant de hvite instrumentskivene, noe som jeg syns er synd da CLK er en såpass sportslig bil at den bør ha hvite skiver istede for sorte. Utvendig syns jeg de ble mye penere etter facelift! Quote
Thomas Madsen Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 Rust i hjulbuer og sjekk godt den lista over nr.skiltet bak. Den ligger nemlig rett mot lakken. Etter facelift gikk dem over til Avantgarde istede for Sport. Dermed forsvant de hvite instrumentskivene, noe som jeg syns er synd da CLK er en såpass sportslig bil at den bør ha hvite skiver istede for sorte. Utvendig syns jeg de ble mye penere etter facelift! FAnt runst akkurat der jeg trodde.... Hjulbuer, nøkkelhull bakluke, lista over nummerskilt, noe i selve bakluka (den som åpnes når cab'n skal opp) samt noe foran dørene.. Har da vært og sett på en CLK idag, og jeg kan ikke av hele mitt hjerte skjønne hvordan folk kan legge bilen sin for salg og ikke holde den nyvakset og ren og pen mens den er til salgs... Så først på CLK, full av møkk og lakken var full av riper, og tydelig mangel på shine.. så en peugeot 307CC som hadde akkurat samme greia.. møkkete, skinnintriør med matflekker osv... noen småbulker osv... Greit nok att det er bil til 180.000 men for fanken... man får jo ikke lyst til å gi det for en bil som er dritmøkkete... Quote
gunsen Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18567663 Hva med denne da Thomas, Ole i her inne har gode erfaringer med denne selgeren slik jeg har forstått han, og bilen såg meget pen ut da Quote
Thomas Madsen Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18567663 Hva med denne da Thomas, Ole i her inne har gode erfaringer med denne selgeren slik jeg har forstått han, og bilen såg meget pen ut da Feil farge, skal våre sølv eller sort Quote
Jøran89 Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Et lite tips fra meg! Kjøp en kompressor-utgave... CLK 200 er ikke direkte lat, men blir litt vel "daff" i lengden. Savner draget fra M104en jeg hadde før. Quote
Thomas Madsen Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 Et lite tips fra meg! Kjøp en kompressor-utgave... CLK 200 er ikke direkte lat, men blir litt vel "daff" i lengden. Savner draget fra M104en jeg hadde før. Er frua som skal ha bil, så lenge det er cab er hu fornøyd Quote
HolgersEN Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Et lite tips fra meg! Kjøp en kompressor-utgave... CLK 200 er ikke direkte lat, men blir litt vel "daff" i lengden. Savner draget fra M104en jeg hadde før. Er frua som skal ha bil, så lenge det er cab er hu fornøyd Den skal sikkert selges en gang også...!!! Så kjøp kompressor og facelift Quote
Stian Stormyr Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Er da en del CLKer på finn.no som ser helt OK ut spør du meg. 1. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18353946 2. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14790459 3. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18419388 4. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13362954 5. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18375356 Quote
Thomas Madsen Posted August 17, 2009 Author Posted August 17, 2009 Joda, nå vil ikke frua bruke noe særlig mer enn 180.000 da... Jeg skal jo tross alt ha ny jeg også Quote
Stian Stormyr Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Hehe.. ja okey, da ble det jo straks litt mindre å velge mellom.. Går da kanskje å prute litt på den til 199k.. Quote
Stian Ringberg Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 synd det måtte være cab, ellers skulle du fått min til en god del mindre enn 180000,- Quote
Thomas Madsen Posted August 17, 2009 Author Posted August 17, 2009 synd det måtte være cab, ellers skulle du fått min til en god del mindre enn 180000,- Er omtrent eneste kravet... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.