Jump to content

CLK 200 2001 vs CLK 200 1999


Thomas Madsen

Recommended Posts

Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell :P

 

Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ?

 

 

Jupp... :P

 

Glimmers, var det jeg trodde, men fant 2 1999 mod nemlig, fra mars og juni.. men jeg trodde faceliften kom senere...

 

Noe spes jeg må passe på med CLK fra 1999-2001 ????

Rust i hjulbuer ??

Servicehefte...

 

Noe annet ???

Link to comment
Share on other sites

Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell :P

 

Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ?

 

 

Jupp... :P

 

Glimmers, var det jeg trodde, men fant 2 1999 mod nemlig, fra mars og juni.. men jeg trodde faceliften kom senere...

 

Noe spes jeg må passe på med CLK fra 1999-2001 ????

Rust i hjulbuer ??

Servicehefte...

 

Noe annet ???

 

Rust i hjulbuer og sjekk godt den lista over nr.skiltet bak. Den ligger nemlig rett mot lakken.

 

Etter facelift gikk dem over til Avantgarde istede for Sport. Dermed forsvant de hvite instrumentskivene, noe som jeg syns er synd da CLK er en såpass sportslig bil at den bør ha hvite skiver istede for sorte.

 

Utvendig syns jeg de ble mye penere etter facelift! 8)

Link to comment
Share on other sites

Rust i hjulbuer og sjekk godt den lista over nr.skiltet bak. Den ligger nemlig rett mot lakken.

 

Etter facelift gikk dem over til Avantgarde istede for Sport. Dermed forsvant de hvite instrumentskivene, noe som jeg syns er synd da CLK er en såpass sportslig bil at den bør ha hvite skiver istede for sorte.

 

Utvendig syns jeg de ble mye penere etter facelift! 8)

 

FAnt runst akkurat der jeg trodde....

Hjulbuer, nøkkelhull bakluke, lista over nummerskilt, noe i selve bakluka (den som åpnes når cab'n skal opp) samt noe foran dørene..

 

Har da vært og sett på en CLK idag, og jeg kan ikke av hele mitt hjerte skjønne hvordan folk kan legge bilen sin for salg og ikke holde den nyvakset og ren og pen mens den er til salgs...

 

Så først på CLK, full av møkk og lakken var full av riper, og tydelig mangel på shine.. så en peugeot 307CC som hadde akkurat samme greia.. møkkete, skinnintriør med matflekker osv... noen småbulker osv...

 

Greit nok att det er bil til 180.000 men for fanken... man får jo ikke lyst til å gi det for en bil som er dritmøkkete...

Link to comment
Share on other sites

Et lite tips fra meg! Kjøp en kompressor-utgave... CLK 200 er ikke direkte lat, men blir litt vel "daff" i lengden. :?

Savner draget fra M104en jeg hadde før. :D

 

Er frua som skal ha bil, så lenge det er cab er hu fornøyd :-)

 

 

 

Den skal sikkert selges en gang også...!!! Så kjøp kompressor og facelift :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...