Jump to content

Recommended Posts

Posted

Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell :P

Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ?

Jupp... :P

Glimmers, var det jeg trodde, men fant 2 1999 mod nemlig, fra mars og juni.. men jeg trodde faceliften kom senere...

Noe spes jeg må passe på med CLK fra 1999-2001 ????

Rust i hjulbuer ??

Servicehefte...

Noe annet ???

Posted

Slutten av 1999 kom faceliften, dvs av det er en 2000 modell :P

Er det samme på CLK facelift som E klassen att knappene på rattet kom på facelift ?

Jupp... :P

Glimmers, var det jeg trodde, men fant 2 1999 mod nemlig, fra mars og juni.. men jeg trodde faceliften kom senere...

Noe spes jeg må passe på med CLK fra 1999-2001 ????

Rust i hjulbuer ??

Servicehefte...

Noe annet ???

Rust i hjulbuer og sjekk godt den lista over nr.skiltet bak. Den ligger nemlig rett mot lakken.

Etter facelift gikk dem over til Avantgarde istede for Sport. Dermed forsvant de hvite instrumentskivene, noe som jeg syns er synd da CLK er en såpass sportslig bil at den bør ha hvite skiver istede for sorte.

Utvendig syns jeg de ble mye penere etter facelift! 8)

Posted

Rust i hjulbuer og sjekk godt den lista over nr.skiltet bak. Den ligger nemlig rett mot lakken.

Etter facelift gikk dem over til Avantgarde istede for Sport. Dermed forsvant de hvite instrumentskivene, noe som jeg syns er synd da CLK er en såpass sportslig bil at den bør ha hvite skiver istede for sorte.

Utvendig syns jeg de ble mye penere etter facelift! 8)

FAnt runst akkurat der jeg trodde....

Hjulbuer, nøkkelhull bakluke, lista over nummerskilt, noe i selve bakluka (den som åpnes når cab'n skal opp) samt noe foran dørene..

Har da vært og sett på en CLK idag, og jeg kan ikke av hele mitt hjerte skjønne hvordan folk kan legge bilen sin for salg og ikke holde den nyvakset og ren og pen mens den er til salgs...

Så først på CLK, full av møkk og lakken var full av riper, og tydelig mangel på shine.. så en peugeot 307CC som hadde akkurat samme greia.. møkkete, skinnintriør med matflekker osv... noen småbulker osv...

Greit nok att det er bil til 180.000 men for fanken... man får jo ikke lyst til å gi det for en bil som er dritmøkkete...

Posted

Et lite tips fra meg! Kjøp en kompressor-utgave... CLK 200 er ikke direkte lat, men blir litt vel "daff" i lengden. :?

Savner draget fra M104en jeg hadde før. :D

Er frua som skal ha bil, så lenge det er cab er hu fornøyd :-)

Posted

Et lite tips fra meg! Kjøp en kompressor-utgave... CLK 200 er ikke direkte lat, men blir litt vel "daff" i lengden. :?

Savner draget fra M104en jeg hadde før. :D

Er frua som skal ha bil, så lenge det er cab er hu fornøyd :-)

Den skal sikkert selges en gang også...!!! Så kjøp kompressor og facelift :D