Stian&Jittima Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Har en kollega på jobben som funderer på og selge Audi'n og kjøpe seg en BIL,han lurte derfor på hva forsterket drivlinje betydde og hva som evt var forskjell på en med forsterket drivlinje og en "standar"... For ny bil for meg så jeg kunne ikke gi han noen godt svar,noen som kan hjelpe meg litt der? Det dreier seg om en 05' 320 diesel E-klasse,han skulle sende meg en link der han fant bilen,har ikke motat noe link ennå,men skal legge den ut her så fort jeg for den På forhånd,takk Quote
Ronnie Westpold Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Aldri hørt om...eller aldri sett på no option liste fra Mercedes. Folk tror og mener mye rart om biler, men for all del mulig jeg tar feil. Kjøpte ny E-klasse i 2003 og 2004 og så ikke noe sånn option den gangen ihvertfall. Quote
Alexander Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Mulig at man kunne få slikt på biler kjøpt som taxi? Quote
Stian&Jittima Posted August 15, 2009 Author Posted August 15, 2009 han finner ikke igjen bilen heller så lite jeg for gjort da,tenkte og legge ut en link her så dere kunne se om dere ble noe klokere av det... Ett annet spørsmål fra han også var om gearkassa tåler tunge last da han ofte drar henger,regner med at det ikke skal være noe problem så lenge han ikke overstiger det som er tilatt....??? Quote
ole i Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 jo det får mann kjøpt til taxi pakke, :Dda er fjærene drivaksler mellomaksel og bremser forsterket i forhold til om du bestiller den til privat bruk. Quote
RoarB Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Forsterket utførelse fås hvis bilen er bestilt som TAXI fra Fabrikk.... Quote
Recommended Posts