gunsen Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Skryter ihvertfall ikke av bilen :D :D http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18436573 Quote
Jøran89 Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Hva er det du leter etter på Finn egentlig? Quote
Fredrik B Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Hva er det du leter etter på Finn egentlig? Tenkte akkurat det samme... Opel? ASTRA ?!?!?! Quote
Robert Andersen Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Jeg synes att det var vanvittig bra skrevet, rett å slett morsom,Å greide med glans å selge fa...skapet. At det var ærlig, det skal han ha for :D Quote
Fredrik B Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Jeg synes att det var vanvittig bra skrevet, rett å slett morsom,Å greide med glans å selge fa...skapet. At det var ærlig, det skal han ha for :D Hun om han ikke er homofil da.. Quote
Robert Andersen Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 SOLGT ? Lurer på hva som foregikk opp i hodet på han som kjøpte den Quote
gunsen Posted August 14, 2009 Author Posted August 14, 2009 Hva er det du leter etter på Finn egentlig? Tenkte akkurat det samme... Opel? ASTRA ?!?!?! Hehe, ja nå kan dere lure, plutselig har jeg bytta ut s 211 med en Opel :D, neida rent tilfeldig, ei på jobben som har en Astra og lurte på hva den kunne være verdt og da kom jeg over denne strøkne bilen :lol: Quote
TEH Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Synes uansett det er morsomt jeg da og søke etter alle slags merker i prisklasse under 10000,- Hender det dukker opp noen røverkjøp på godt og vondt Quote
Robert Andersen Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Sant å si Trond,så tror jeg de fleste av oss vet hva man går til når man kjøper biler i denne enorme store prisklassen da, he he "huff" ,men ble da kvitt vraket....... Quote
HolgersEN Posted August 15, 2009 Posted August 15, 2009 Hadde den ikke vært solgt så skulle jeg ha tatt en titt på den Må jo være et syn en ikke hadde glemt "Forresten! Det finnes EN bra ting med bilen. Du kan få med cd-spilleren, som funker utmerket. Den var det eksen som satt inn, og jeg vil pokker ta meg ikke eie noe som kan minne meg om ham, så den får du med på kjøpet." Quote
Recommended Posts