George Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Pizza i hyggelige lokaler er alltid gøy og med det sagt så er det på tide med nye pizzakvelder. Skal prøve å ha pizzakveld i måneden, og for enkelthetens skyld så kan dette være den første mandagen i hver måned. Det er som vanlig hos pizza bakeren på mariero kl 19. Første pizza kveld blir mandag 7. september Vel møtt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Begynner og bli Pizza sulten nå, så detta blir bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 HUSK PIZZA I DAG...!!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Vet ikke om jeg slipper i fra i qwell, men forsøker å få det til å gå ihop.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Jeg skal kjøre gokart med jobben, så jeg kan ikke komme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Jeg kommer Terje, så slipper du å spise pizza alene..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Kommer :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Jeg kommer Terje, så slipper du å spise pizza alene..... Fantastisk :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Tusen Takk for nok en fantastisk kveld gutter :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Skam kjekke gjeng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 kanon [move]Neste gang blir 5. oktober![/move] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted October 5, 2009 Author Share Posted October 5, 2009 Da blir det ikke pizza i kveld på grunn av aktivitet i dalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 HUSK PIZZA I MÅRO :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 woops.. tror nok den der kræsjer litt med en gjeng andre planer jeg har i morgen.. Får ta den igjen i desember Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E220 Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 hmmmm får sjekke om de har pizza i lillestrøm jeg da. ser ikke ut som jeg skal klare å være hjemme på mandager lengre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 eg stikke sikkert innom.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 George er offshore så blir vanskelig for han idag -Cili Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 George er offshore så blir vanskelig for han idag -Cili Du kan jo komme Så kan vi lage en vel overstått bursdagsfeiring for deg i samme slengen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Cili Har du hørt 'kånå hans Odd'? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E220 Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 å dagens pizza fra peppes i lillestrøm var helt konge, å samme var San miguel pilsen hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Nokk en gang, takk for i kveld folkens, nå er det rett før eg ler på meg inkonsekvens MBE Lyngdal avdeling Stavanger's listefyll her faen heller: koffer tipsa dåkk isje meg at skjortå va på vrangå Vel hjemma tilta kånå i vinkel når hu oppdaga eg hadde gått på byn kledde som ein boms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Hæ, må jeg skifte kallenavn fra BIFFEN til SVENNI nå?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Takk for en super kveld gutter :D Ville ikke gjøre narr av deg anngående skjorten, så jeg holdt kjeft til en forandring :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 blir det pizza på mandag da eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 blir det pizza på mandag da eller? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts