Fredrik B Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Noen som har bilder av C124 med AMG styling? Både pre-face -og facelift? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Lurer nesten på om det der er det eneste bilde på nett jeg, uansett hvor jeg leter dukker dette opp hehe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Lurer nesten på om det der er det eneste bilde på nett jeg, uansett hvor jeg leter dukker dette opp hehe... Det er forde det er mest sett antaglig? Ikke vet jeg. En må gå bakveier for å se nyere grombilder av disse ser det ut til. Samme gjelder 123-serien. Kjedlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Lurer nesten på om det der er det eneste bilde på nett jeg, uansett hvor jeg leter dukker dette opp hehe... Det er forde det er mest sett antaglig? Ikke vet jeg. En må gå bakveier for å se nyere grombilder av disse ser det ut til. Samme gjelder 123-serien. Kjedlig Noen tips til hvor man kan starte? Jeg er FRYKTELIG dårlig på googling generelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Er veldig dårlig med c124 amg bilder rundt om kring ja. Fant litt mer: http://mbcoupes.by/images/data/gallery_112.jpg Dette er kanskje ikke amg, men kønig elns: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Er veldig dårlig med c124 amg bilder rundt om kring ja. Fant litt mer: Noe slik jeg er mest på utkikk etter. Lurte litt på hvordan denne fangeren kledde C124. Spytt ut om noen finner noe mer Takktakk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Fant noe nesten bedre; film: [flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=9NNm2vKuoXI&eurl=http%3A%2F%2Fvideos.todochistes.net%2Fvideo%2F9NNm2vKuoXI%2FMercedes-Benz-C124-AMG-bodykit.html&feature=player_embedded Noen bilder på Benz-World også http://www.benzworld.org/forums/w124-e-ce-d-td-class/1443833-1989-w124-amg-wiebody-saw-wow.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Her var det virkelig mye snadder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Her var det virkelig mye snadder ...ja bortsett fra den hvite med SEC-panser . Den var jo bare helt mislykket hadde en fjernet sec panseret og hjulbuelistene så hadde det blitt en helt annen bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr.Magnus Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Hvorfor søke på google, når man har finn? Bor du i nærheten av Bergen er det sikkert mulig å få sett den IRL også. Søk opp finn kode: 18579286 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Nå blir jeg vel hengt her, men må si at Wald er mye penere, men bare min mening og ikke det trådstarter spurte om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth_ss Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Nå blir jeg vel hengt her, men må si at Wald er mye penere, men bare min mening og ikke det trådstarter spurte om. Jeg har begge to ,Wald og Amg, må nesten være enig med deg der, Wald er penere, men det er jo noe spesielt med AMG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Pre-facelift AMG er blodtøft spør du meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 Syns wald blir for "mye" jeg, er grisetøft, men AMG sitt kit er hakket vassere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Pre-facelift AMG er blodtøft spør du meg Jeg slenger meg på her (som vanlig) Det er noe rått, og ur-aktig med Prefacelift. Fangern er kantete og kurvlyktene er enkle, og litt for store. e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Old school AMG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorns Stavrum Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Kansje bygge replica av skade bilen det hadde vært gromt, med 230 motor He-he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Kansje bygge replica av skade bilen det hadde vært gromt, med 230 motor He-he Var det ett hint? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorns Stavrum Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Nei, jeg synes at Amg har nydelige biler, så det var bare en ide, når bilen likevel skal pusses opp men ville nok godt for en 3 liter viss AMG oppgradering hadde vært aktuellt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts