Jump to content

Recommended Posts

Posted

IKKE kjør med Fullrun dekk på vått føre! De egner seg heller ikke til sladding.

Nå skal ikke jeg unnskylde piruettene, men jeg har aldri kjørt på så dårlig kvalitet (dekkene var så si nye)

Bilen hadde ikke problemer med å kjøre sidelengs på tredje gear på E39. Og så sprek er ikke en 2.3-16 at det skal være mulig.

Har tidligere kjørt mye Dunlop, og ikke tvil at jeg skal ha slike igjen.

Hadde jeg tatt det litt mer med ro på banen og holdt igjen litt gass på andre gear, så kunne det blitt greie breisladder.

Posted

Blir alltid så fasinert av lyden i BMW'n til Nils... rå motor! (Noen som vet spec på denne?)

Ellers er Gatebil som før ser jeg, mye "plast og spoiler nytt" samt ikke en eneste hetrofil låt på lydanlegget....

Posted

Tror jeg er for gammal for gatebil, jeg. Skjønner ikke helt morroa med å stå langs en "bane" og se på andre kjøre, uansett hvor mange hk og hvor mye plæstikk de har.

Bedre med treffet vi hadde på Våler, der man kjører for å ha det morro, ikke for å vise fram hvor mye man har brukt på bilen sin.

Posted

Mener det er en nascar v8 i BMW'en, helt enkel konstruksjon med gasser og det hele

Garantert helt syyykt tuna innmat i den H-bjelke motoren