viper Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Hallo Jeg lurte på hvor mange her inn som hadde tenkt å ta turen? Jeg tar ihvertfall med meg 16ven Hadde vært kult om vi stilte en gjeng. Quote
bska Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Forutsatt det ikke blir for vått så siger en 190E 2.6 med en L nedover mot den bløde kyststripe Quote
Sven Håkon Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Jeg var ikke på Gatebil, men det var VÅTT i Kristiansand i går i hvertfall... Fantastisk vått både der og helt til Oslo faktisk... Quote
viper Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 Ja det var helt latterlig. Regnet sidelengs oppå glattkjøringsbanen. Arnt og meg selv orket ikke mer enn etpar timer. Quote
bska Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Utube plukket opp på t4e forumet Sjekk 4:36 uti denne: Quote
Arnt Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 IKKE kjør med Fullrun dekk på vått føre! De egner seg heller ikke til sladding. Nå skal ikke jeg unnskylde piruettene, men jeg har aldri kjørt på så dårlig kvalitet (dekkene var så si nye) Bilen hadde ikke problemer med å kjøre sidelengs på tredje gear på E39. Og så sprek er ikke en 2.3-16 at det skal være mulig. Har tidligere kjørt mye Dunlop, og ikke tvil at jeg skal ha slike igjen. Hadde jeg tatt det litt mer med ro på banen og holdt igjen litt gass på andre gear, så kunne det blitt greie breisladder. Quote
Torbjørn Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Blir alltid så fasinert av lyden i BMW'n til Nils... rå motor! (Noen som vet spec på denne?) Ellers er Gatebil som før ser jeg, mye "plast og spoiler nytt" samt ikke en eneste hetrofil låt på lydanlegget.... Quote
FrodeS Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Tror jeg er for gammal for gatebil, jeg. Skjønner ikke helt morroa med å stå langs en "bane" og se på andre kjøre, uansett hvor mange hk og hvor mye plæstikk de har. Bedre med treffet vi hadde på Våler, der man kjører for å ha det morro, ikke for å vise fram hvor mye man har brukt på bilen sin. Quote
bska Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Mener det er en nascar v8 i BMW'en, helt enkel konstruksjon med gasser og det hele Garantert helt syyykt tuna innmat i den H-bjelke motoren Quote
viper Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 Stemmer dette, varver nærmere 10K hvis jeg husker riktig. Gatebil har sin sjarm, men ikke når det regner Quote
Recommended Posts