Stig B Posted August 10, 2009 Posted August 10, 2009 Da er det igjen duket til treff igjen på Auto-Huset As i Fossegrenda Fredag 14 august kl 19. Alle er velkommen etter sommeren. E det bra vær blir det sikkert en crusingrunde hvis ikke blir vi på Auto-Huset. Neste treff etter det blir på Peppes Pizza i Kjøpmannsgata LØRDAG 29 August kl 19. Alle er også velkommen hit. Da kan jo den som vil dra på byen og gjør den utrygg etterpå. Quote
Fredrik B Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Da er det igjen duket til treff igjen på Auto-Huset As i Fossegrenda Fredag 14 august kl 19. Alle er velkommen etter sommeren. E det bra vær blir det sikkert en crusingrunde hvis ikke blir vi på Auto-Huset. Neste treff etter det blir på Peppes Pizza i Kjøpmannsgata LØRDAG 29 August kl 19. Alle er også velkommen hit. Da kan jo den som vil dra på byen og gjør den utrygg etterpå. Er noen mot Peppes Pizza Kjøpmannsgate så spytt ut ikveld da. Jeg drar dit folket vil. Vil folk en annen plass etter dene saken i adresa, så må vi bli enige om en annen plass. For meg er det hipp som happ Jeg må på jobb ikveld, men dere fikser da dette dere Quote
Øystein Wormdal Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Da er det igjen duket til treff igjen på Auto-Huset As i Fossegrenda Fredag 14 august kl 19. Alle er velkommen etter sommeren. E det bra vær blir det sikkert en crusingrunde hvis ikke blir vi på Auto-Huset. Neste treff etter det blir på Peppes Pizza i Kjøpmannsgata LØRDAG 29 August kl 19. Alle er også velkommen hit. Da kan jo den som vil dra på byen og gjør den utrygg etterpå. Er noen mot Peppes Pizza Kjøpmannsgate så spytt ut ikveld da. Jeg drar dit folket vil. Vil folk en annen plass etter dene saken i adresa, så må vi bli enige om en annen plass. For meg er det hipp som happ Jeg må på jobb ikveld, men dere fikser da dette dere Jeg kommer i kveld hvis det ikke regner alt for fælt (er stadig uten bil...). Quote
Fredrik B Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Da er det igjen duket til treff igjen på Auto-Huset As i Fossegrenda Fredag 14 august kl 19. Alle er velkommen etter sommeren. E det bra vær blir det sikkert en crusingrunde hvis ikke blir vi på Auto-Huset. Neste treff etter det blir på Peppes Pizza i Kjøpmannsgata LØRDAG 29 August kl 19. Alle er også velkommen hit. Da kan jo den som vil dra på byen og gjør den utrygg etterpå. Er noen mot Peppes Pizza Kjøpmannsgate så spytt ut ikveld da. Jeg drar dit folket vil. Vil folk en annen plass etter dene saken i adresa, så må vi bli enige om en annen plass. For meg er det hipp som happ Jeg må på jobb ikveld, men dere fikser da dette dere Jeg kommer i kveld hvis det ikke regner alt for fælt (er stadig uten bil...). Når får du fikset den da? Er det fremdeles bremsene det henger i ? Quote
Øystein Wormdal Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Da er det igjen duket til treff igjen på Auto-Huset As i Fossegrenda Fredag 14 august kl 19. Alle er velkommen etter sommeren. E det bra vær blir det sikkert en crusingrunde hvis ikke blir vi på Auto-Huset. Neste treff etter det blir på Peppes Pizza i Kjøpmannsgata LØRDAG 29 August kl 19. Alle er også velkommen hit. Da kan jo den som vil dra på byen og gjør den utrygg etterpå. Er noen mot Peppes Pizza Kjøpmannsgate så spytt ut ikveld da. Jeg drar dit folket vil. Vil folk en annen plass etter dene saken i adresa, så må vi bli enige om en annen plass. For meg er det hipp som happ Jeg må på jobb ikveld, men dere fikser da dette dere Jeg kommer i kveld hvis det ikke regner alt for fælt (er stadig uten bil...). Når får du fikset den da? Er det fremdeles bremsene det henger i ? Bremsene skal jeg alltids få tatt tak i. Det er startvansker i tillegg, muligens rotor eller fordeler. OPV-relé er byttet uten hell. Har ikke hatt tid til å se noe på det i sommer grunnet mye å gjøre på jobb og med andre ting, men det må vel løse seg. Du må bare ta deg en tur og bli med og se hvis du har mekkeabsninenser en dag Quote
repvik Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Bremsene skal jeg alltids få tatt tak i. Det er startvansker i tillegg, muligens rotor eller fordeler. OPV-relé er byttet uten hell. Har ikke hatt tid til å se noe på det i sommer grunnet mye å gjøre på jobb og med andre ting, men det må vel løse seg. Du må bare ta deg en tur og bli med og se hvis du har mekkeabsninenser en dag Det er vel ikke det verste å finne ut av Om du trenger sjåfør så husker jeg sånn ca. hvor jeg plukket deg opp sist. Om du har tid kan jeg vel komme litt tidligere og se kjapt på bilen også Quote
Øystein Wormdal Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Bremsene skal jeg alltids få tatt tak i. Det er startvansker i tillegg, muligens rotor eller fordeler. OPV-relé er byttet uten hell. Har ikke hatt tid til å se noe på det i sommer grunnet mye å gjøre på jobb og med andre ting, men det må vel løse seg. Du må bare ta deg en tur og bli med og se hvis du har mekkeabsninenser en dag Det er vel ikke det verste å finne ut av Om du trenger sjåfør så husker jeg sånn ca. hvor jeg plukket deg opp sist. Om du har tid kan jeg vel komme litt tidligere og se kjapt på bilen også Det hadde jo vært helt suverent hvis du vil og kan det Neppe noen stor sak nei, men man er alltid litt småengstelig for å begynne å plukke på noe man ikke har særlig peiling på Quote
repvik Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Det hadde jo vært helt suverent hvis du vil og kan det Neppe noen stor sak nei, men man er alltid litt småengstelig for å begynne å plukke på noe man ikke har særlig peiling på Kan komme bortover til rundt 18, så kan vi se litt på det før vi kjører til auto-huset? Husker ikke tlf.nr i farta, men du kan sende meg en mld på mitt nr. som du finner her: http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_content&task=view&id=121&Itemid=135 Quote
Øystein Wormdal Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 Kan komme bortover til rundt 18, så kan vi se litt på det før vi kjører til auto-huset? Husker ikke tlf.nr i farta, men du kan sende meg en mld på mitt nr. som du finner her: http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_content&task=view&id=121&Itemid=135 Den er god! Quote
Recommended Posts