Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skal kjøpe meg ny mobil , det blir Nokia telefon, men er litt usikker på hvilken modell jeg skal velge nå.

Viktig at den har god lyd og gode taster, så viss det er noen som har gode erfaringer (eller dårlige) med dei siste Nokia modeller, så skrik ut :D :D :D

Posted

Oka!! Bruker selv mye mobil og har 3 mobiler... :lol: 2 sony eric.... og en nokia og den er N96!! Mer enn nok for meg og passer til hver dagen også!! Bare sørg for å ikke miste den på bakken ofte, de tåler ikke alt for mye!! Har en sony Ericsson som har leve i nesten 4 år... :shock:

N96 har god kamera med blits, lette funksjoner, masse plass til musik og data.... men er ikke særlig liten og er litt tung :)

Posted

Har hatt mye SE og Nokia, å i mine hender er det nokk Nokiaene som kommer best ut. Min Foreløbige valg som de beste telefonene mtp størrelse, funksjoner, batteri-tid og holdbarhet er N73 og N82.

Løp og kjøp :lol:

Posted

Jeg har Nokia E51, og er veldig fornøyd med den. Det er en såkalt buisness-telefon, og er visst laget for å vare en stund.

nokia_e51.jpg

Er den jeg har hatt nå, men et lite uhell i helga så tok den kvelden, men den har vært veldig bra :D, men har lyst å prøve en annen modell nå :D :D :D

Posted

Har hatt 5800 noen måneder nå. Ble skrytt opp skyene av venner og kollegaer. Er sånn midt på treet fornøyd.

4 år siden jeg hadde nokia forrige gang. Trodde de hadde blitt bedre på de tingene jeg mislikte mest da, men neida.. Fortsatt tidenes dårligste batterikapasitet. (400 timers standby står det i teknisk info, ennå ikke hatt liv i telefonen mer enn 2,5 døgn..)

Posted

Kjøpte 5800 til dattera mi nå,må høre om hun syns den er bra,hun har "masa" om den i 2mnd, så får sjekke hva hun syns først.Jeg syns personlig den var litt stor :D

Ellers ser den nye 6700 ut til å være en ok tlf, men den er vel såpass ny at få som har fått testa den :?

Posted

Beste telefonen jeg noen gang har hatt er SE K850i. Har en Nokia N85 nå, og den er på rep for andre gang nå. Så nå har jeg tatt frem igjen K850i'en og når nokian kommer fra rep, selger jeg den :-)

Ellers så har jeg bare hørt positive tilbakemeldinger på Nokia E66

Posted

Da har jeg bestilt meg en Nokia 6700, vi har trådløs bedrift på jobben, og alle ansatte har Nokia 6300 ,vi har hittil ikke hatt noen problemer med den modellen, så da velger jeg å prøve en modell som er en videreutviklet modell av 6300,har sansen for slanke telefoner som ikke tar så j.... plass i lommen :D :D

Posted

Når vi er inne på telefoner, er det noken som veit om en nokia eller sony som tåler en støyt. Er elektriker og trenger da en "håndtverkertelefon". Trenger bluetooth, mms,sms, ok kamera. No har eg en Nokia 5500 Sport som liksom skal være robust, men det er vel å ta litt hardt i. Begynner å bli temmelig skrøpelig nå, og programfeil har den hatt nok av. Den har til og med lagt på seg litt i ferien, batteriet vokser litt kvar dag , og dekselet står på spreng nå.

Posted

Når vi er inne på telefoner, er det noken som veit om en nokia eller sony som tåler en støyt. Er elektriker og trenger da en "håndtverkertelefon". Trenger bluetooth, mms,sms, ok kamera. No har eg en Nokia 5500 Sport som liksom skal være robust, men det er vel å ta litt hardt i. Begynner å bli temmelig skrøpelig nå, og programfeil har den hatt nok av. Den har til og med lagt på seg litt i ferien, batteriet vokser litt kvar dag , og dekselet står på spreng nå.

Sony Ericson C702, har vært i mange gulv på lystige lag, funker fint ennda. Faktisk den første SE jeg er fornøyd med :)

Posted

Har nå hatt Nokia 6700 ca 1-døgn, og er utelukkende positiv :D. Nett og kompakt mobil, med metalramme som gjør at den er litt tung som gir en god kvalitetsfølelse, tastene er kanonbra, menystyring også, bildene blir veldig bra,  kjempegod lyd, så konklusjon etter 1 døgn (litt tidlig kansje :D) er at det er en superbra telefon :D :D