Jump to content

Recommended Posts

Posted

På siden min (sjåfør siden) har vinduet begynt og gå veldig sakte og tungt,jeg har slutta og bruke vinduet tilfelle jeg brenner motoren en dag. Dette er jo ett lukket system inn til vaier osv,men går det ann og ta noen "snarveier" slikt at jeg for smurt den opp igjen,eller må jeg ut og handle nytt?

Posted

Bruk Zalo til å smøre gummiføringene rundt vinduet med. Virker det, vet du jaffal om det er der det henger. Vet ikke om noe annet smøremiddel som er bedre egnet, men det er det sikkert

Posted

Bilen var på verkstedet igår,der fant dem ut at motoren var finfin  :D Men at vinduet "kløyp" litt på vei opp,spesielt dem siste 10 cm... Pga hundreogørten strømbrudd igår fikk dem ikke tatt noe særlig på bilen,så skal tilbake til mandan igjen. Er en del småting som skal fikses før evt salg. Vil ha bilen 100% stand før jeg legger den ut for salg.  :D

Posted

Hadde dette problemet på en SL her om dagen, måtte bestille ny motor. Bestilte fra USA og det hele kom seg på 950kr inkl. frakt til norge! Vet ikke hvilke priser BOS har på dette, men jeg misstenker at den er noe høyere.