Jump to content

Recommended Posts

Posted

Følgende mail gikk til medlemmene i kveld:

Hei alle sammen!!

Håper alle har hatt en fin sommer med mange gode opplevelser. Lokallag Bergen har hatt pause en stund nå, men førstkommende onsdag går vi på igjen med friskt mot. Vi samles i lokalet vårt på Brattholmen og jeg tenkte vi kunne grille litt siden det tross alt fortsatt er litt sommer igjen. Fordelen med lokalet vårt er at vi kan grille og kose oss uansett vær.

Jeg tar med noen engangsgriller og muligens også en annen liten spiselig overraskelse;) Hver og en får ta med seg mat og drikke. Jeg minner om at det ligger en matbutikk ca 45 sekunders gange fra lokalet vårt så om du skulle glemme å ta med deg grilleting er det ingen krise.

Håper å se frykktelig mange av dere på Brattholmen onsdag 12/8-09 fra kl 18.00

Stjernehilsen fra MBE Lokallag Bergen

Håvard Bendiksen

P.S. Hvis noen av dere ikke vet hvor lokalet befinner seg er det bare å ta kontakt. Send meg en mail eller ring meg på tlf. 934 67 048.

Posted

Vi hadde en kjekk kveld i går. Godt oppmøte og vi hadde til og med storfint besøk av selveste Røyskatten :D

Vi grillet pølser og spiste vafler og stemningen var veldig god. Tusen takk til Therese som igjen gjorde en kjempejobb med planlegging, innkjøp av nødvendige remedier og produksjon av vafler on site =D> =D> =D>

Det ble tatt en del bilder i løpet av kvelden og jeg håper noen kan legge dem ut her etter hvert.

Posted

Da jeg hørte at det skull grillesog stekes vafler så måtte jeg jo bare ta en svipptur opp til Bergen :lol:

Tusen Takk for en hyggeli kveld og en STOR takk til Therese som var vaffel kokk :D :D :D

Posted

Her er noen bilder.

DSC_1045.jpg

DSC_1047.jpg

DSC_1048.jpg

DSC_1046.jpg

Ikke alle som var inntresert i Mercedeser

DSC_1049.jpg

DSC_1050.jpg

DSC_1051.jpg

DSC_1051.jpg

DSC_1053.jpg